arabcarla schreef:Pff wat is dat allemaal voor gezeur... sorry hoor.... Ik ben ook bij de homeopaat geweest ivm allerlei allergieen zelf ben ik eerst naar de huisarts geweest en daarna naar de homeopaat allebei kwam hetzelfde uit alleen werd er op andere manieren getest, ik heb van de huisarts medicatie gekregen maar daar werd ik alleen maar 'zieker' van vandaar de homeopaat op dit moment zit ik dus aan de homeopatische middelen wat dus 10x zo goed werkt dan de medicatie van de 'echte' huisarts, daarbij krijg je bij je huisarts vaak medicijnen waar je zoveel bijwerkingen van kunt krijgen, waardoor ik me afvraag is het allemaal wel zo goed dat je dat slikt.... 9-10 word het bij mij erger dan beter..... dus ik ga lekker naar de homeopaat, mocht ik twijfelen dan zijn er altijd nog alternatieven...
@ts, wat krijg jij op dit moment voor je allergie?
Als je het op jou manier doet, is er ook niks aan de hand. Je krijgt bevestiging van hetgeen je huisarts al aangaf, en dat je sterk reageert op de meds is geen probleem. Dan is het plaatje van de diagnose al gemaakt, en kan homeopatie zeer zeker een heeeel waardevolle aanvulling zijn, niks mis mee.