Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mioux schreef:@miniboots, dankjewel! en zorgen zeker niet, het komt vast goed !! Ik ga inderdaad kijken voor niet alles gloednieuw, dat is ook weer niet nodig al wil ik bepaalde dingen gewoon nieuw hebben. Ook voor hygiene etc.
En mag hoor! haha ja ik gebruikte de pil, maar we gebruikte niet altijd een condoom, en door stress wat ik even had, kan het zijn dat de pil niet goed werkte.. In onze familie staat ook "extra" vruchtbaar bekent.. Me moeder was van mijn broer bevallen, pil gebruikt, en toch zwanger en tadaaaa hier zit ik nu haha
je gaat op een gegeven moment toch wat zien haha
Heb er echt zin in!, en nu de meeste dingentjes een beetje geregeld zijn heb ik zelf ook meer rust!IMJ schreef:Mogelijk wordt het dan weer een meisje Steph?
Mioux schreef:@furo08 Ik ben er ook wel trots op hoor! en kan niet wachten tot hun terug zijn van vakantie, ik ben nu zo'n 3-4 weken onderweg en het voelt al goed! zo van pff ! het wordt druk, zwaar etc, maar we kunnen het aan. Me vriend en ik staan er ook achter, en we gaan het doen hoe moeilijk het ook wordt, het kind gaat niks tekort komen !
Bedankt!
@vivalavida hahaha ja ! ach het is maar een wee kdat ze weggaan zoveel (hoop ik !) kom ik niet aan al hahaa
haha dalijk is het baby waar ga je met je mama heen hahaha of denken ze het is me zusje of broertje
)