Beddenbonje, de queeste naar het juiste bed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 19:23

Karlijnxxx schreef:
TICKELS schreef:
Slaapgarantie dat lijkt me idd ook wel fijn, hoe test je nou een bed in de winkel?
Even erop gaan liggen is wat anders dan minimaal 8 uur slapen op zo'n matras.

Ik heb inderdaad ook een matras in de winkel getest die daar fijn lag en thuis vond ik m veel te hard...Heb daar toen een schapenwollen onderdeken overheen gedaan, slaapt heerlijk ;)

Als ik nu voor een ander matras/bed ga ga ik ook op zoek naar een zaak met slaapgarantie.

Sorry, maar dit weet je toch? Die matrassen om te testen zijn al hartstikke oud, ingelegen etc. Je begrijpt toch wel dat je dan een iets stuggere matras ervoor terug krijgt

Waarom heb ik zo'n reactie verdiend :?
Als ik dat had geweten had ik het matras dan gekocht dacht je?

Karlijnxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 19:54

Karlijnxxx schreef:
TICKELS schreef:

Sorry, maar dit weet je toch? Die matrassen om te testen zijn al hartstikke oud, ingelegen etc. Je begrijpt toch wel dat je dan een iets stuggere matras ervoor terug krijgt

Waarom heb ik zo'n reactie verdiend :?
Als ik dat had geweten had ik het matras dan gekocht dacht je?

Sorry, maar in mijn ogen is dit een beetje common sense. Dat je volgende keer met slaapgarantie wilt kan ik wel begrijpen, daar ging mijn reactie niet over namelijk, alleen dat het in de winkel veel zachter was. Dat wordt jou matras ook wel, in de loop van de tijd en met juist gebruik. Heb geduld want als je een matras koopt die precies lekker ligt weet ik wel zeker dat je na een jaar weer een nieuwe wilt omdat die te slap aan het worden is en dan heb je ook geen garantie meer. Lees trouwens mijn eerste bericht, ik had ook een matras die veels te 'hard' was voor mij, maar is ook goedgekomen.

p.s. hoop dat ik zo juist gequote hebt.

rommulus

Re: Beddenbonje, de queeste naar het juiste bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 19:55

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:47

Ik heb ook zo een matras met van die veren erin (geloof ook een boxspring) van de ikea, ligt heerlijk, met een kussen wat heerlijk ligt en een dekbed wat je aan mekaar kan klikken (seizoens v/d ikea ) , al met al slaap ik als een roos, alleen niet als ik kan uitslapen, dan heb ik spierpijn maar goed wat wil je .....

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 21:58

:D leuk geschreven!

`lig` met een glimlach op mijn gezicht in een toch wel heel harde electrisch bedienbare stoel op slaapstand.
en kan niet slapen...... |(
Heb op dit moment 4 ribben gebroken en mag niet in mijn over, overheerlijke waterbed slapen.

Dat is helemaal mijn favo. Zijn 20 jaar geleden met een waterbed begonnen. Dat was super.
Nadat dat ding lek gegaan was... ja we zwommen ´s ochtends in het water en hebben heeeeeel dom gekeken... moest er wat nieuws komen.
Dat is toen een boxspring geworden met twee verschillende matrassen.
(manlief en ik verschillen nogal in gewicht dus dat werd ons aangeraden :j )
Vreselijk vond ik het... alles was me te hard.

Dus nu weer terug naar het oude vertrouwde waterbed.
Ik heb, vanwege mijn geringe gewicht, zelfs een nagenoeg ongestabiliseerde *\o/*
En ik zweer daarbij...

Hoop dat ik heel snel verlost wordt van deze akelige 'electrische stoel'!
8-)

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:00

karlijn, een bed hoeft niet altijd 'ingelegen' te worden. mijn m-line lag direct prima!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:01

:D nog eentje met een M-line
Het kost wat, maar je hebt ook echt wat :j

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-11 22:52

@kao, oh wat balen, heb je vliegles genomen van een paard? :( Ik hoop dat het snel goed komt...

@de m-liners... Misschien dat ik ook maar eens aan de m-line moet... al is het maar onder mijn nasa matras (aangezien dat toch maar een half matras is) In princiepe slaap ik prima, maar zoals ik al zij, ALS ik me omdraai voel ik me als een walvis op het droge... En word er af en toe 's nachts wakker van omdat ik anders te diep in slaap ben om normaal om te draaien...
Kussen is nog steeds hopeloos, heb de nasa kussen vervangen door een deco-kussen van mijn bank (jullie weten wel, die zwarte kussens bij de blokker met die fleece achtige creme/grijze bloemen erop en de achterkant zwart) is beter als die platte nasa, maar nog steeds niet echt... prettig.

rayoow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-11 22:58

...Zo ben ik al half jaaropzoek..(ommerhand wel iets langer) naar een goede kussen :S
Mn nek zo stijf als t maar kan..
Word wakker omdat mn nek pijn doet
heb 5 kussens liggen..1 met speciale rand voor je nek LIGT voor geen meter
de ander is te dun
de ander te hard
de ander zakt teveel in :S
en de ander is weer te dik :S:S

..waar is DE perfecte kussen :S

Krijg door mn nek ene spierspanninghoofdpijn
10x zo ers als migraine..mag niet meer aan de paracetamols ect..
warme kruik helpt niet meer en ziekenhuis weet geen raad met mn nek -.-

Heeerlijk,.....t was over..door elke dag van kussen te wisselen
..maar t begint weer 0.0

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 00:47

M-line kussen!
Enige kussen wat er voor zorgt dat ik zo min mogelijk hoofdpijn heb

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 10:35

Het goede kussen is mijn volgende zoektocht. Ik heb er ook een stuk of 5 inmiddels. Allemaal ongeschikt. Ik heb een ontzettend pijnlijke schouder/nek.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 10:57

Ons bed is voornamelijk te klein :+ mijn vriend pikt de dekens en mijn plek in door steeds wat op te schuiven... en het matras is ook niet al te best. Het ondersteunt namelijk niet echt, waardoor ik in de kuil beland die mijn vriend maakt.

Als ik alleen slaap ligt het prima maar samen niet...
maar hey, we hebben net een nieuwe koelkast bijeengespaard, na onze vakantie wordt een goed bed de volgende investering. :D Kost een hoop centjes zoiets!