Wat te doen bij hersenschudding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:10

Rebel_Jits schreef:
Misschien heel tegenstrijdig, maar hier even mijn ervaring.
Jaren geleden van pony gevallen, buiten bewustzijn geweest, bewusteloos op het paard gezeten zeker 5 minuten, ben hele stukken kwijt.. Hersenschudding dus :)
Thuis wist niemand het (alleen dat ik was gevallen), dus ik ben niet gewekt 's nachts. En ben ook gewoon doorgegaan met m'n leven zoals het toen was: school, paard, veel computeren.. Ik kan me niet herinneren dat ik klachten had en heb nu ook niets bijzonders als hoofdpijn oid. Zo kan het dus ook..
Note: ik ben raar en mijn lichaam ook. Grote kans dat ik de uitzondering op de regel ben hiermee ;)

Beetje stom dat je niet naar zieknhuis bent geweest, heb je heel erg mazzel mee dat je er niks aan overgehouden hebt ;)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:27

MelanieB schreef:
Rebel_Jits schreef:
Misschien heel tegenstrijdig, maar hier even mijn ervaring.
Jaren geleden van pony gevallen, buiten bewustzijn geweest, bewusteloos op het paard gezeten zeker 5 minuten, ben hele stukken kwijt.. Hersenschudding dus :)
Thuis wist niemand het (alleen dat ik was gevallen), dus ik ben niet gewekt 's nachts. En ben ook gewoon doorgegaan met m'n leven zoals het toen was: school, paard, veel computeren.. Ik kan me niet herinneren dat ik klachten had en heb nu ook niets bijzonders als hoofdpijn oid. Zo kan het dus ook..
Note: ik ben raar en mijn lichaam ook. Grote kans dat ik de uitzondering op de regel ben hiermee ;)

Beetje stom dat je niet naar zieknhuis bent geweest, heb je heel erg mazzel mee dat je er niks aan overgehouden hebt ;)

Nja, ik heb er flink wat littekens aan over gehouden. Maargoed, destijds was ik van: niet zeuren, maar doorgaan. Was toen nog niet zo slim om te denken: Goh, bewusteloos op je knol is toch niet zo best..
Het was in de les op een buitenrit gebeurd, dus ook beetje stom dat de instructeur niets bijzonders deed dan me op m'n paardje te zetten..
Het enige is dus dat ik heel slecht dingen in tijd kan plaatsen tussen m'n 13e en 16e. Maar dat kan ook deels een andere oorzaak hebben (persoonlijk).