Dé foundation?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:46

Dream matte mousse van Maybelline. Is echt geweldig (nu bij de kruidvat voor de helft van de prijs! :)) )! Met poeder van de hema er overheen om wat te accentueren.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 20:28

Marlies94 schreef:
love_chris schreef:
Ik heb altijd die van de hema, en dan zo'n tube.
Vind het hele fijne foundation :D

die vind ik altijd zo vloeibaar :=

De radiance finish? Is gewoon creme, maar geen dikke smurrie ofzo. Hele goede voor die prijs vind ik wel :)

Maar hoe breng je je foundation nu aan dan, want daar lees ik nog steeds niets over. Gebruik je een primer, aanbrengen met je vingers of een kwast, gebruik je iets om het mee af te poederen? En gebruik je niet een te vette gezichtsverzorging, zodat je huis ontregelt is en geen enkele foundation voor je gaat werken bv. als je die niet verandert ;)

Kwestie van proberen (en advies inwinnen bij professionals, dat maakt de kans op miskopen toch kleiner). Het blijft voor ieder anders en persoonlijk :)

Tibamar

Re: Dé foundation?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 10:22

Ik heb die van Vichy Norma Teint. Die bevalt echt het best.
Daarnaast heb ik ook een van Clinique, die heel mooi dekt.

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 10:24

__Robijn__ schreef:
Het verschilt ook wat je wilt uitgeven.. je kunt bij de hema een potje halen voor 10 euro, wat overigens erg lelijk is doordat je overduidelijk de foundation ziet, of je haalt een goed merk bij een ICI Paris o.i.d.

Zelf heb ik een foundation van Dior, deze vind ik zelf erg fijn omdat ie goed uitsmeerbaar is en je dus maar een heel klein drupje nodig hebt. Deze kost dan zo'n €40,- maar ik doe er ongeveer 5 a 6 maanden mee... het blijft super goed zitten en het is een hele natuurlijke foundation. Geen nep hoofd!

Als ik jou was zou ik gewoon een keer langs gaan bij een ici paris of een douglas ;) en je goed laten informeren en wat laten testen!

Nou ik heb dus de foundation van de hema met een goeie primer (ook van de hema) en bij mij werkt het anders perfect hoor! Nooit geen vlekken en aan het einde van de dag zit het nog precies zoals ik het smorgens opgebracht heb.

mariska1989

Re: Dé foundation?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 10:29

Ikzelf ben helemaal fan van Clinique; wel even investering met wat ik eerst altijd had, maar je doet er onwijs lang mee! Ik heb de 'perfectly real make-up', vloeibaar, met een handig tuitje. Ik breng het aan met een foundation kwast. Eerst had ik een andere van clinique; maar hier zit een glimmertje in wat ik van de zomer wel fris vind ogen.

Ik gebruik daaronder wel een voor mijn huid geschikte dagcreme van l'oréal. En voor puistje en donkere plekjes een camouflagestick van Bourjois. :)