Opengeschuurd tussen mijn benen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:28

Herkenbaar probleem :j
Met spijkerbroeken heb ik het gelukkig niet.
Maar met rokken en dergelijke... :x
Ik smeer altijd bodylotion (van vaseline, met komkommer en aloë vera) op beide benen waar ze schuren.
Dan schuurt het een stuk minder/niet.
'S nachts zonder onderbroek slapen scheelt ook al enorm. Daar had ik ook erg last van in mijn liezen :j
Overdag kun je voor een broekje met pijpjes onder je spijkerbroek gaan.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 20:38

ZusJacobs schreef:
Hoe hoog hangt je spijkerbroek? Ik kreeg er last van toen ik mijn spijkerbroeken/andere broeken zonder riem wat lager had hangen. Nu trek ik ze goed omhoog tussen mijn benen ( :') ) zeg maar :)

Mja, net een centimeter of 2 lager als dat ze zouden moeten zitten, riem helpt niet in dat opzicht want ook die flubbert bij mijn rug en zit strak bij mijn buik. Ellende, kan ook uitsluitend stretchbroeken aan want anders kan er aan de achterkant een 2e persoon bij springen terwijl aan de voorkant het eten mijn slokdarm in gedauwt wordt :s. Good omhoog trekken helpt gewoon niet... Ga maar heel goed smeren en inderdaad iets van maizena of poederachtig iets gebruiken 0_o

Anoniem

Re: Opengeschuurd tussen mijn benen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:43

ooh dat heb ik ook overigens van broeken. Ik ben nog nooit een broek tegen gekomen met goede pasvorm. Ze zakken allemaal af :') , omdat mijn heupen heel hoog zitten, en er dus géén broeken zijn (tenzij ze ergens onder mijn boops eindigen, maar dat zijn doorgaans niet de meest 'kekke' broeken :') ) die alles goed 'omsluiten' . Dus waar bij een ander mens een spijkerbroek op heupbotten blijft hangen, is een broek voor mij meestal te laag (of mijn heupen te hoog) om te blijven hangen ;( .... echt een serieus probleem... :P

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:44

Ik heb het ook gehad hoor, paar keer vette laag uuervet (uierzalf) erover heen en het was weg en is niet meer terug gekomen :D

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:24

Xyris schreef:
ZusJacobs schreef:
Hoe hoog hangt je spijkerbroek? Ik kreeg er last van toen ik mijn spijkerbroeken/andere broeken zonder riem wat lager had hangen. Nu trek ik ze goed omhoog tussen mijn benen ( :') ) zeg maar :)

Mja, net een centimeter of 2 lager als dat ze zouden moeten zitten, riem helpt niet in dat opzicht want ook die flubbert bij mijn rug en zit strak bij mijn buik. Ellende, kan ook uitsluitend stretchbroeken aan want anders kan er aan de achterkant een 2e persoon bij springen terwijl aan de voorkant het eten mijn slokdarm in gedauwt wordt :s. Good omhoog trekken helpt gewoon niet... Ga maar heel goed smeren en inderdaad iets van maizena of poederachtig iets gebruiken 0_o

Al eens de betere merken spijkerbroeken geprobeerd? Ik heb zelf ook heel snel dat het lubbert in m'n onderrug door m'n holle rug. Ik zweer bij Timezone en dan met name de modellen Tahila en Lisa. (Wel lastig te krijgen in A'dam, ik bestel ze via internet.)

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 22:55

Ahh bedankt voor de tip, de broeken die ik koop zijn meestal zo rond de 30 euro en zijn ook versleten na een maand of 2 a 3 en dan heb ik ze hooguit 30 keer gedragen. Waar bestel je deze merken? Welke website?

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 23:25

Ahja, broeken van rond de 30 euro zitten meestal voor geen meter, of je hebt net geluk. Ik koop dan liever toch een iets duurdere broek met een betere pasvorm.

Ik bestel Timezone broeken uit Duitsland via City Kaufhaus op eBay. (En dan even zoeken op Tahila en/of Lisa) Wel lastig dat je niet kan passen, maar ze doen over ruilen niet moeilijk. Gezeik is natuurlijk wel dat je het weer moet terugsturen, wat je verzendkosten kost.

Ik ben zelf ooit eens die broeken tegengekomen toen er een publieksdag was bij het Amsterdam Fashion Centre. Toen kon ik wel lekker passen en toen die broeken op waren ging ik er weer naar opzoek.

Volgens mij heeft Levi's ook speciale broeken voor vrouwen met een holle rug. Er was ook een keer topic over spijkerbroeken met goede pasvormen, ff kijken of ik die terug kan vinden.

Edit: dit was 'm geloof ik: [LZP] (Spijker) broeken drama!!!!!!

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 23:36

Thanks! Ik duik morgen even in het topic, nu eerst, slapie slapie doen, alvast trusten allemaal!

bnalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:09

Xyris schreef:
Beetje genant maar ik ben vast niet de enige.
Met dit weer heb ik er ontzettend last van dat ik tussen mijn benen (de binnenkant van mijn benen helemaal bovenaan bij de rand van het ondergoed zo ongeveer) helemaal opengeschuurt ben tot een punt waar het begint te ontsteken en continue vocht uit loopt. Nogal een pijnlijk geintje, zeker als je de hele dag loopt voor je werk.

Nou vraag ik mij dus af: Hebben jullie hier ook last van en zo ja, hoe voorkom je dit probleem?

Thanks!

Daar heb ik ook last van.
Het helpt bij mij om regelmatig eens 'n shortje aan te doen.
Maar dan voor 'n hele dag ofzo. Nu slaap ik ook met 'n zomer pyjama;
en het gaat ook al beter, maar heb er nog steeds beetje last van.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:15

Goede tips hier! Ik zal ook eens van die creme halen!
Ik heb altijd zwaar geirriteerde benen van linnen broeken, die stof is blijkbaar te ruw voor mijn huid (die toch al overgevoelig is). Rokjes zonder legging begin ik al helemaal niet aan, maar gelukkig was het afgelopen jaar heel hip om een legging onder je rokje / jurkje aan te doen, dus die hou ik er nog maar even in.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:20

Kan je niet een katoenen broek dragen?
Spijkerstof icm warme (benauwde) omgeving zorgt bij mij ook voor kleffe en daarna kapotte plekken, maar een broek die beter ademt kan dan al veel schelen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:23

trekpaardluf schreef:
ja heb ik ook alst van :j

ik smeer er altijd dit spul op smorgens http://www.bodyglide.com/ dan heb ik er de hele dag geen last van :P

vraag me niet waar je het kan kopen, mijn mama besteld het altijd via internet..

Ok, dit is vast niet helemaal subtiel, maar bodyglide wordt ook veel gebruikt in de homo-wereld als glijmiddel (naja, de fetishwereld dan). Ik weet dat http://www.misterb.com/EN/TOYS/LUBRICAN ... ode=911001 het verkoopt (let op, link niet geschikt voor kinderen onder de 16!), en dat het niet zo duur is en dat het thuis bezorgd wordt. Dus als je het niet erg vind om ff op een gay-fetishwebsite je spullen te bestellen.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:24

ik heb laatst ook zo iets gehad, alleen was de boosdoener een stomp mesje :Y)

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 18:41

Ik ken het, alleen is het dan een beetje geirriteerd. Beetje rood, op het 'dikste' punt van mijn bovenbeen. Dat heb ik als mijn broek niet goed heeft gezeten en ik er 'lang' mee heb rondgelopen. Ben blij dat ik niet de enige vrouw ben met dit probleem haha :)

melle_odet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 18:45

ik gebruik hier altijd sudocreme voor. ideaal spul!
en ik heb ook nog steeds geen broek met een goede pasvorm gevonden helaas, heb zowel goedkope als dure broeken geprobeerd..

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-11 18:55

Thanks once again, ik heb vanochtend die plekken ingebandageerd -tis net alsof ik met 2 maandverbanden tegen de binnenkant van mijn benen geplakt rondloop XD niet echt confortabel- maar in ieder geval beter als die rauwe plekken tegen mijn kleding haha. Heb sudo-creme gehaald en ga die van nu af aan maar preventief gebruiken. Ik ben benieuwd!

wendyP

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:14

Misschien raar maar kan je niet bij de action zo'n lange boxer halen en dan een spijkerbroek mt een laagkruis erbij dragen. Die lange boxers heb ik nooit van pieces ofzo kunnen vinden ..

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 19:24

Een katoenen lange mannen-boxer is erg fijn.. die nylon-broekjes maken het bijna erger!

DE tip die ik je eventueel kan geven is Smitten-handcreme van de Lush.
Dit blijft HEEL lang zitten zegmaar. heel fijn.