mackkwek schreef:hier ook iemand die in dit traject zit.
had zulke slechte tanden die niet meer te redden waren/zijn.
hier gold ook: ik durfde gewoon niet!
was ook als de dood voor een "klapper",maar nu toch uiteindelijk de stap gezet.
verzekering heeft zijn goedkeuring al gegeven dus alles kan in gang gezet worden.
heb een andere tandarts gezocht,.. iemand bij wie ik me wat "veiliger " voelde en gelukkig heb ik die gevonden haha
heb inmiddels al van die kaakfoto's gehad etc,.. en heb ook al moeten "bijten" en tanden uitgezocht (ja das wel ff raar,.. je kan zelf je tanden+ kleur uitzoeken haha)
nu is het wachten op een telefoontje van de tandarts of mijn gebit klaar is.
dan erheen en in 1 keer alles eruit boven en direct mijn gebit in.
(hoewel ik wel al paar kiezen mis boven)
ja,.zie er wel tegenop dat alles ineens getrokken word,.. maar vind het super dat je tegenwoordig niet meer zónder tanden hoeft rond te huppelen!
binnen nu en een maand zal dit allemaal ongeveer klaar zijn.
ik zal je op de hoogte houden hoe het gegaan is.
en ja,.ik poep echt 7 kleuren voor dit hele gedoe,...
maar ik weet dat het toch moet gebeuren,..
enne,... liever een neppe,mooie lach... dan een verrotte lach toch?
Hahaha ook al kijk ik er naar uit...toch poep ik ook alle kleuren hoor. Alles trekken kan ook in veel van de gevallen wel alleen bij mij durft de kaakchirurg het niet aan. Tja dus dan maar in 2 keer.
Ik ben de gene inmiddels voorbij nu ik ervoor sta maar ook dat heeft wel even geduurt. Nog steeds zeggen mensen tegen mij dat ik gek ben om alles te laten trekken. Zij weten echter niet wat het is om alle dagen pijn te hebben, niet te kunnen lachen en moet nadenken wat je eet en wanneer je wat eet.
Heel veel sterkte ennne...hou ons op de hoogte eej!