JuliaMaria schreef:Kan me opzich wel voorstellen dat ze het niet leuk vinden als je dat zegt... Sta je lekker van het heerlijke weer te genieten, komt er iemand tegenaan lopen schoppen. ''Hm wat een rotweer'' ''Oh sneeuwde het maar...'' ''Pff te warmmmmm...''
Zou mij ook m'n neus uit komen op een gegeven moment. Ik houd uberhaupt niet van zeurende mensen, maar dat is een ander verhaal.
En dat heb ik nu in de winter! Als ik loop te genieten van de sneeuw lopen er dus ALTIJD mensen tegen me te zeuren en te klagen en vooral heel boos te worden. Dus zij mogen in de winter wel klagen, maar nu mag ik niet klagen. Snap je?
Het is een meerderheid die van warmer weer houdt. Daarom ben ik dus echt steeds de pineut. Ik moet wel zeggen dat ik gedacht had veel commentaar te krijgen maar ik vind het erg leuk te zien dat ik tòch niet alleen ben!
justdiesel schreef:En een flinke regenbui snachts is voor het land ook zeeeeeer gewenst

Ik ga nu nog even genieten van de laatste zonnenstraaltjes op mijn balkon!
Ik word ook echt naar bij het idee dat dit nog wel minstens 4 maanden kan duren. Nergens is 'verlossing' te vinden. Dus ik snap je heel goed, en ook de frustratie die het onbegrip van veel mensen met zich meebrengt. 
!