Dus dan heb je eigenlijk ontharingscreme in open wondjes gesmeerd, en dat zal behoorlijk zeer doen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tessa_brian schreef:Was te eigenwijs om het op een klein stukje huid te proberennu spijt van.
Tandpasta?? AUWTCHmoet er niet aan denken haha.
De komkommer tip werkt wel goed.
Allergisch ben ik denk ik niet.. heb het ook op mijn benen gebruikt en daar nergens last van.

phormicola schreef:Ik heb ook brandwonden gehad onder m'n oksels door dat rotspul, 2 hele grote dikke korsten kwamen erop
Het gaat vanzelf over, maar het doet wel een tijdje pijn ja.
Sorry. Ik heb me er gewoon doorheen geworsteld
Jullie begrijpen hoop ik wel dat ik ontharingscreme een hels product vind, toch?
phormicola schreef:Sorry. Ik heb me er gewoon doorheen geworsteld
Jullie begrijpen hoop ik wel dat ik ontharingscreme een hels product vind, toch?
ik ben ook niet zo van de ontharingscreme. ten eerste vind ik dat er echt een walgelijke lucht vanaf komt en ik vond de resultaten gewoon slecht. kan net zo goed scheren dat gaat sneller. carolalisa schreef:phormicola schreef:Sorry. Ik heb me er gewoon doorheen geworsteld
naaaa waarom???ik ben ook niet zo van de ontharingscreme. ten eerste vind ik dat er echt een walgelijke lucht vanaf komt en ik vond de resultaten gewoon slecht. kan net zo goed scheren dat gaat sneller.