Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hier werkt het ook niet erg.. 3 haren en veel dode huidcellen tegelijk heb ik er niet voor over. Almeetje schreef:Bij werkte die wasstrips totaal niet... Ik ben erg blij met de 'beharing' (flatterend woord...) op mijn benen, ik heb vrij korte, dunne en blonde haartjes. Het nadeel is dat alle wax/hars/epileer dingen gewoon niet 'pakken', alleen scheren werkt... Ik wou het goed doen, dus heb echt gewoon in 1x die strip eraf getrokken, ben niet zo kleinzerig, en toch, ik trok enkel dode huidcelletjes mee en misschien 5 haartjes... Ik ben aan het denken aan ontharingsspray, hebben daar mensen ervaringen mee? (Is off-topic, maar zo stom om een apart topic over te openen..) Heb er wat schrik voor want ik heb een vrij gevoelige huid en snel allergische reacties op cosmetica, snel een erg droge, bijna perkamentachtige, huid en snel uitslag, bv. allemaal rode bobbeltjes (niet de KP, grotere bobbeltjes en jeukende bobbeltjes) waar ik de oorzaak niet eens van weet. Heb ook lichte keratosis pilaris.