Veet koude wasstrips : ervaringen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kieffer

Re: Veet koude wasstrips : ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 14:02

Ik vond het troep. Haartjes op mijn benen waren lang genoeg maar lang niet alles kwam mee op de strip, ook niet na een aantal keer gebruiken op dezelfde plaats. Heb ze meteen wegegooid en ik heb mijn scheermes er maar weer bij gepakt.

Almeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 14:20

Bij werkte die wasstrips totaal niet... Ik ben erg blij met de 'beharing' (flatterend woord...) op mijn benen, ik heb vrij korte, dunne en blonde haartjes. Het nadeel is dat alle wax/hars/epileer dingen gewoon niet 'pakken', alleen scheren werkt... Ik wou het goed doen, dus heb echt gewoon in 1x die strip eraf getrokken, ben niet zo kleinzerig, en toch, ik trok enkel dode huidcelletjes mee en misschien 5 haartjes... Ik ben aan het denken aan ontharingsspray, hebben daar mensen ervaringen mee? (Is off-topic, maar zo stom om een apart topic over te openen..) Heb er wat schrik voor want ik heb een vrij gevoelige huid en snel allergische reacties op cosmetica, snel een erg droge, bijna perkamentachtige, huid en snel uitslag, bv. allemaal rode bobbeltjes (niet de KP, grotere bobbeltjes en jeukende bobbeltjes) waar ik de oorzaak niet eens van weet. Heb ook lichte keratosis pilaris.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 17:55

Ik vond het ook niks, de meeste haartjes kwamen niet eens goed mee en die vieze waxtroep bleef ook nog op mijn benen plakken. Kun je dat plakkerige goedje weer van je vel gaan poetsen, dat werkt dus echt voor geen meter :n
Heb ze trouwens zowel van Veet als van DA en Kruidvat huismerk gehad, allemaal werkten ze net zo waardeloos. De Veet ontharingscreme ben ik matig tevreden mee, maar ook daarbij blijven veel haartjes zitten.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 17:57

De wax kun je er prima afhalen met de bijgeleverde doekjes of gewoon babyolie :)
Vind het alleen iets te pijnlijk blijven :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 18:01

Nah, pijn vind ik niet erg, maar dan moet het wel werken :=

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 18:06

Ja :+ hier werkt het ook niet erg.. 3 haren en veel dode huidcellen tegelijk heb ik er niet voor over.

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 21:22

Almeetje schreef:
Bij werkte die wasstrips totaal niet... Ik ben erg blij met de 'beharing' (flatterend woord...) op mijn benen, ik heb vrij korte, dunne en blonde haartjes. Het nadeel is dat alle wax/hars/epileer dingen gewoon niet 'pakken', alleen scheren werkt... Ik wou het goed doen, dus heb echt gewoon in 1x die strip eraf getrokken, ben niet zo kleinzerig, en toch, ik trok enkel dode huidcelletjes mee en misschien 5 haartjes... Ik ben aan het denken aan ontharingsspray, hebben daar mensen ervaringen mee? (Is off-topic, maar zo stom om een apart topic over te openen..) Heb er wat schrik voor want ik heb een vrij gevoelige huid en snel allergische reacties op cosmetica, snel een erg droge, bijna perkamentachtige, huid en snel uitslag, bv. allemaal rode bobbeltjes (niet de KP, grotere bobbeltjes en jeukende bobbeltjes) waar ik de oorzaak niet eens van weet. Heb ook lichte keratosis pilaris.

die ontharingsspray werk eigenlijk het zelfde als ontharingscreme uit zo'n tube, alleen die spray je op.
er zit alleen wel veel parfum in, ik weet niet of ze zonder hebben, dus ik twijfel of het wel zo goed is voor jouw huid.

Almeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 22:41

Zal eens enkelen bekijken om te zien of er parfum in zit :)