Flauwvallen tijdens 's ochtends douchen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mungbean

Re: Flauwvallen tijdens 's ochtends douchen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:05

Eten werkt juist vaak averechts als het je bloeddruk is. Als je namelijk eet gaat je maag ook nog eens om bloedvoorziening vragen en dan ga je nog sneller om weet ik uit ervaring :D
Ik ben pas nog haast bij een voorlezing onderuitgegaan. Het was ochtend en er was geen stoel meer dus stond ik nog half slaperig tegen de muur. Vervolgens was ik zo dom om wat te eten....

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 20:07

Ik heb het als er te weinig zuurstof in de badkamer is, raampje open voordat je gaat douchen en als je douchet de deur openlaten dan blijft er nieuwe lucht binnenkomen en kan de warme stoom weg.

MonaLieske

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:05

Het komt toch regelmatig voor, zo te zien. Ik heb het ook een aantal keer gehad, maar altijd tijdens mijn menstruatie. Als ik op tijd ga zitten of liggen trekt het meestal redelijk snel weer weg, maar het is wel vervelend.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-11 22:09

ik heb het ook hele tijd gehad douche nou gewoon niet meer sochtends. had het net daarvoor ook dat ik op andere plekken flauwviel.
daarna ook in de douche bij mij werkt ook niks ja gewoon savonds douchen.

iMyrable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 08:17

Heb je een douchecabine? Dan is het wellicht raadzaam om de deur open te zetten, dan krijg je ten minste een fatsoenlijkere hoeveelheid zuurstof binnen..

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 21:35

Dit heb ik dagelijks bij het douchen! En ook buiten het douchen om soms! Buiten het douchen om is het bij mij een kwestie van suikergebrek. Glas zoete ranja en ik ben weer normaal. Maar tijdens het douchen idd vanalles geprobeerd, niet te heet douchen, omdat je dan minder frisse lucht krijgt enz. Maar blijf er last van houden. Ik voel het ook aankomen dus zet douche dan kouder en ga idd ook zitten! Heb de douchedeur altijd half open trouwens!