Altijd word tegen mij gezegt; Jij slaapt teveel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yunaa

Re: Altijd word tegen mij gezegt; Jij slaapt teveel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 15:52

Ik heb dit ook hoor ... Ik ben ook al heel mijn leven een mens geweest die haar nachtrust echt hard nodig heeft. Ik ga doordeweeks vroeg naar bed, en sta weer vroeg op. En maak dan zo'n uur of 8. (Eigenlijk is dat voor mij nog weining!)
Mijn lichaam geeft het zelf ook wel aan, ik ga bijvoorbeeld op vrijdag om een uur of 11 uur naar bed, en ben de volgende morgen weer rond een uur of half 11 wakker. Dan maak ik het klokje ook wel rond. :) Dus mijn lichaam heeft het echt nodig.
Als ik laat naar bed zou gaan, en ik zou vroeg opstaan, trek ik het gewoon echt niet! Dan ben ik snel moe, geirriteerd en gesloopt.
Misschien ben jij ook wel moe doordat je misschien afvalt? En daardoor leeft op je reserves? Dat kan namelijk ook zo zijn... ;)

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 00:32

Ik heb ook erg veel slaap nodig. Kan gerust om 12uur s nachts naar bed gaan en de volgende dag om 14uur weer wakker worden. Als ik te weinig slaap, bijv om 12uur gaan slapen en om 6uur weer moet opstaan dat trek ik niet. Heb je heel de dag niks aan me, kan ik niks hebben en heb ik een enorm kort lontje.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 00:37

Ik krijg gelukkig geen kort lontje, maar als ik even te ver door gaan, dan wordt ik gewoon een week ziek :=
Ik slaap echt wel 9 a 10 uur per nacht :o , nu is het hier best warm, en heb je je slaap ook echt nodig :j

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:38

ik ben ook zo'n slaper, had het vroeger nooit echt. :D als ik rond 11 uur naar bed ga word ik de dag erna alsnog om 11 uur oid weer wakker. als ik trouwens geen wekker zet dan kan ik zo de hele dag doorslapen. maar ik denk dat ik gemiddeld zo'n 10 uur slaap, af en toe ook wel 12 of meer. :o
gister werd ik trouwens om half 7 's avonds wakker. :') moest wel werken zaterdagnacht dus lag in bed om iets van half 8 's ochtends, maar toch schrok ik wel even toen ik de wekker zag. :')
denk trouwens dat er weinig aan te doen is. maarja, heerlijk toch slapen? :Y)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 06:29

Loose schreef:
gister werd ik trouwens om half 7 's avonds wakker. :') moest wel werken zaterdagnacht dus lag in bed om iets van half 8 's ochtends, maar toch schrok ik wel even toen ik de wekker zag. :')
denk trouwens dat er weinig aan te doen is. maarja, heerlijk toch slapen? :Y)

Dat is toch wel even 11 uur slaap. Heel normaal dus voor ons :D

Deze week moet ik een aantal dagen om 7 uur opstaan. Met rond 11 uur gaan slapen is dat dus 8 uur slaap. Vandaag is de ergste dag; ik heb van 8 tot half 6 geen moment echt rust. Ik ben nu al kapot ;( :O

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 06:43

Heb ik ook gehad vorig jaar, maar ik kon elk moment slapen. Wanneer ik thuis kwam van school was ik zo moet dat ik op de bank in slaap viel en ze me echt wakker moesten maken voor het eten. Ook had ik geen eetlust meer en sliep op sommige dagen +- 14 uur. Ook kon ik niet meer paardrijden en voelde me na 20 minuten sporten ineens heel slap en ging sterretjes zien.
Na zeker 5 bloedonderzoeken bleek dat ik Q-koorst had, helaas konden ze er toen niks meer aan doen en moest ik gewoon uitzieken.