Quellian: oeh dat is inderdaad niet fijn maar als je zoiets van te voren aangeeft dan moeten ze toch preventieve maatregelen kunnen treffen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) en daarna watjes op stokjes in mijn neus met verdoving (ik geloof dat ze eerst ook nog gesprayd hebben, maar dat weet ik niet zeker)._Jessie schreef:Ik zou bijna jaloers worden van die verhalen haha
Vanochtend heb ik opnieuw bloedlaten prikken voor allergie voor huisdieren enzo. Dat blijkt ook spontaan te kunnen ontstaan.
Volgende week donderdag ochtend weer afspraak bij de HA en dan krijg ik mijn verwijzing mee en kan ik afspraak gaan maken in het ziekenhuis met de KNO arts.
Ben benieuwd wat die zien als ze de eerste keer gaan kijken.
Hebben jullie ook altijd last van "oor ontstekingen"? zo voelt het bij mij al hele lange tijd
!
) Maar ik neem aan dat ze jou gewoon aan de beademing dan eventueel leggen terwijl ze bezig zijn.. (of is dat helemaal onmogelijk bij deze ingreep?
) Nouja, de docter bij de allergie test, die liet mij ook een neus-capaciteitstest doen en toen bleek dat ik vrijwel nihil aan lucht door mijn neus kreeg. (oftewel, ik kon er vrijwel niet door ademhalen). Daarna terug naar de KNO arts en toen kwam hij er 'opeens' toch achter dat mijn neusbotje scheef stond. Hoe kon hij dat nou gemist hebben?
! Maar dat is volgens hem, bij elk mens zo. Dus ze kunnen sowieso wel zien of je een normale, gemiddelde of barslechte neuscapiciteit hebt!
haha maar ben wel benieuwd of je zelf iets voelt.
denise04 schreef:Nou, ik heb afgelopen maandag de septum ondergaan. Heftiger dan ik had verwacht, maar mijn tussenschot stond ook een stuk schever dan gedacht. Ze hebben een stuk gebroken en opnieuw gezet, een stuk weggeschaafd bij mijn kaak en nog een stuk weggebeiteld...
Inmiddels zijn woensdag de tampons eruit gehaald en nu moet ik elke dag minimaal 6 x mijn neus spoelen met zoutwateroplossing om de korsten weg te krijgen...
Het is me alles meegevallen, alleen het slapen met die tampons, drama!! En het eruit halen was nog niet zo'n drama, die grote tampons niet, die kleintjes waren gemeen... En daarna heeft de arts mijn neus leeg"gezogen" dat was erg pijnlijk maar daarna kon ik direct weer vrijer ademen. Dus niet fijn maar kreeg er wel meteen wat voor terug....

Ik moet wel zeggen dat de operatie niet echt helemaal geslaagd is... Mijn neustussenschot staat nog steeds scheef. Vroeger ging die in een rechte lijn scheef en nu gaat hij even rechts en dan een gigantische put en bult! Dus ik heb nog steeds verkoudheden, ik kan wel ietsiepietsie beter ademen maar toch. Waar ik mij het meeste zorgen om maak is dat door je mond ademen vreselijk ongezond is omdat het 'vuil' in de lucht normaal gezien gefilterd word door de neushaartjes enz in je neus, deze vuiligheid komt nu toch in je longen terecht en dit schijnt erg slecht voor je longblaasjes te zijn! Wat ik ook heb is dat ik langs rechts precies altijd een 'stop' in mijn oor heb en dat het veel kraakt, de dokter zei dat dit kwam doordat mijn rechterkant dus toe zit en neus en oren ook verbonden zijn. Oja sinds de operatie heb ik wel het gevoel dat mijn neus veel gevoeliger is geworden, als er iets tegen komt ofzo brrrr
, die zaten met hechtinkjes vast, die dwars door het tussenschot gingen