Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Juul schreef:Ik ga ook hardlopen!Ik ben afgelopen jaar 4 kilo aangekomen, nou is dat niet zo erg omdat ik altijd tegen de onderlijn aanzat, maar wil ook niet dat het uit de hand gaat lopen. En daarbij beweeg ik momenteel écht te weinig..
Ga hardloopschoenen voor m'n verjaardag vragen, maar welke zal ik dan vragen? Wil het liefst zwarte en merk, maar niet extreem duurIemand tips?
GamblersCup schreef:Jullie zijn dapper en doorzetters...![]()
Ik neem me al maanden voor om te beginnen met hardlopen, op aanraden van een gezondheidscoach. Alleen ik heb dus echt geen zelfdiscipline hiermee...![]()
Ik word te dik, mijn conditie is onder nul en ik heb heel lang heel ongezond geleefd. Ritme wat betreft beweging en eten ken ik niet, dankzij mijn baan en drukke leven van altijd-onderweg. Ik rij mijn paard niet regelmatig, en ben na 3 rondjes draf al aan het hijgen als een idioot. Allemaal redenen dus om in ieder geval 2x per week een rondje te gaan hardlopen dus. En dan 2x per week met in ieder geval 1 dag ertussen, te beginnen met 20 minuutjes per keer. En dat langzaam uit gaan breiden.
Maar dat beginnen.... pfff, ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb een hekel aan zulke sporten, vind er niks aan, saai, dus de drempel om daadwerkelijk te beginnen is hoog....
Bonjoy schreef:Ik ben er sinds een paar weken ook mee begonnen. Meestal twee keer per week, soms iets vaker, ligt er maar net aan hoeveel tijd ik heb. En ik ga hardlopen op m'n allstars. Daar passen mijn steunzolen in, en heb geen last van pijn.
Nienke89 schreef:Ik ga morgen voor het eerst beginnen met hardlopen, samen met een vriend! Moet echt wat aan mijn conditie gaan doen vind ik zelf :p
Wat bedoelen jullie met hardloopschoenen van de Scapino? Gewoon gymen of zijn ze echt speciaal voor het harlopen?
Wil namelijk niet meteen dure schoenen gaan aanschaffen, straks mis ik het doorzettingsvermogen en zit ik met van die dure schoenen!
_Tara_ schreef:GamblersCup schreef:Jullie zijn dapper en doorzetters...![]()
Ik neem me al maanden voor om te beginnen met hardlopen, op aanraden van een gezondheidscoach. Alleen ik heb dus echt geen zelfdiscipline hiermee...![]()
Ik word te dik, mijn conditie is onder nul en ik heb heel lang heel ongezond geleefd. Ritme wat betreft beweging en eten ken ik niet, dankzij mijn baan en drukke leven van altijd-onderweg. Ik rij mijn paard niet regelmatig, en ben na 3 rondjes draf al aan het hijgen als een idioot. Allemaal redenen dus om in ieder geval 2x per week een rondje te gaan hardlopen dus. En dan 2x per week met in ieder geval 1 dag ertussen, te beginnen met 20 minuutjes per keer. En dat langzaam uit gaan breiden.
Maar dat beginnen.... pfff, ik krijg het niet voor elkaar. Ik heb een hekel aan zulke sporten, vind er niks aan, saai, dus de drempel om daadwerkelijk te beginnen is hoog....
Echt beginnen met een schema en goede schoenenAnders heb je grote kans op blessures en daar wordt 't al helemaal niet leuker van
_Tara_ schreef:Zo snel je denkt, dit is 't! Meteen schoenen kopen. Je loopt namelijk wel grotere kans op blessures natuurlijk en als je die krijgt, kun je meteen weer stoppen met hardlopenSowieso loopt 't met goede schoenen ook makkelijker.
GamblersCup schreef:Mijn schoenen zijn hartstikke nieuw?!? Geen idee waar je vandaan haalt dat ze al een jaar in de kast staan en "op" zijn?!?![]()
Nu alleen nog even beginnen. Ik ga vanavond gewoon een rondje. Zo. En ik duld geen "geen zin" of "ben moe" van mezelf!