The beauty and the beast.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 20:36

Ik vraag mij toch wel af hoe je dat op die leeftijd allemaal betaald, aangezien het mij niet goedkoop lijkt allemaal ?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 20:48

Roosch schreef:
Er zijn mensen die voor hun leven getekend zijn met littekens door een brand, die misvormd geboren zijn, noem maar op.
En jij maakt je druk omdat je tanden net niet wit genoeg zijn? Omdat je tieten niet groot genoeg naar jouw smaak zijn?

Ja maar dit is toch appels met peren vergelijken? Je bent met iets ontevreden, er kan iets aan gedaan worden. Als je er financieel de middelen voor hebt, waarom niet? Ik zeg niet dat dit je probleem/onzekerheid wegneemt! Maar omdat iemand anders van mijn lengte bv 80 kilo weegt en daar tevreden mee is, mag ik niet 5 kilo afvallen om zo 60 kilo te wegen bij wijze van spreken?

Ik wil ook binnenkort mijn tanden laten bleken, puur omdat ík mij daar fijner bij voel. Ik studeer zelfs voor mondhygiëniste, en toch wil ik het laten doen. Overigens zijn er ook geen tandartsen/mondhygienisten op mijn opleidingen die er iets op tegen hebben :)

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 21:33

Goof schreef:
Citaat:
vaak is het toch maar en masker ipv jezelf zijn.

Precies, verbergen van je eigen onzekerheid etc.
Als ik dan je andere berichten lees over dieten, weinig eten, te weinig calorieen binnen krijgen, vraag ik me serieus af of je geen professionele hulp nodig hebt. Je hebt zo'n verkeerd beeld van jezelf en van mooi zijn en gezondheid, begin van binnenuit, wordt tevreden en gelukkig.

Ik ga helemaal met jou mee :j Herkende de naam van TS al uit een dieettopic.

x_Jeanine_x

Re: The beauty and the beast.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 21:39

Programma kijk ik wel, vind het wel 'apart boeiend' weet niet hoe ik het neer moet zetten.
Kijk ben niet altijd met mijn uiterlijk bezig, amper zelfs.
Maar zoals jou TS zou ik hulp gaan zoeken :o