Dankjewel voor de tip dat ze er niet aan moeten houden, maar wel een passende stoel moeten leveren! Zullen we zeker gaan gebruiken tijdens het gesprek!
En die handdoek zal ik zeker wel gaan gebruiken.. zweet nu al snel..

@ Annick Snap dat je me natuurlijk niet helemaal kan helpen, Maar ben met alle tips al super blij!!
Gelukkig dat ze bij jou niet zo moeilijk deden over de stoel, en alleen over de wielen moest discussiëren! Kan je er inderdaad beter niet in mengen als 'leek'

Dat het zoveel scheelt dat je al een reva-arts hebt en intakegesprekken hebt gehad in 2007! Ik zou 3 maanden moeten wachten voordat ik een gesprek zou hebben. Omdat ik dan maar 2 maanden zou kunnen revalideren, maar mijn fysio dacht al dat ik er langer over ging doen. In overleg met hem heb ik besloten om pas naar een reva-center te gaan als ik op kamers zit.
Allemachtig 8 maanden

6-8 weken is nog te overzien. Nu heeft mijn moeder vanmiddag gebeld naar (toevallig de ook de welzorg). Helaas hadden zij nog geen brief binnen gehad!
Je hebt opzich nog redelijk snel de diagnose gekregen (half jaar). Jij wil waarschijnlijk veel meer dan dat lichaam wil bewegen. Fijn dat je toch zo actief wil zijn!
Ah komt mij wel goed uit dat jij vandaag vast zit in je huis!! Wat flauw dat ze het eerder doen dat afgesproken!!
Had je als je het van te voren had geweten je scootmobiel beneden gezet en had je van 6 hoog naar beneden gelopen??
Het is een goede benaming voor vet... Isolatiemateriaal!!

Nou van dat 'isolatiemateriaal' heb ik eigenlijk te veel

Een transfer maken zal bij mij de komende tijd nog wel goed gaan, kan gelukkig beide benen nog gewoon gebruiken (geen kracht verlies oid.)
@MBK je schrijft dat je het hebt gehad, maar zover ik weet kan je van bech niet genezen...

Een scootmobiel zie ik voorlopig nog niet zitten...

Ik wil absoluut op goede dagen (als ik nog kan lopen) gewoon lopen!
Op het moment heb ik een scooter, deze gebruik ik ook als ik niet anders kan! Terwijl mijn fysio ook bang was dat ik hem voor alles zou gebruiken en dus steeds minder zou bewegen.
@Figaro Ik weet nog niet hoe het allemaal zit met verhuizen naar een andere gemeente. Ook voor de studiefinanciering weet ik ook nog niet of dat moet (denk het wel).
Wij hebben een serion 2 als auto... Wij hebben een heel smal kattenbakje. De achterbank kan wel plat gelegd worden, maar dan passen niet meer zo veel mensen meer in de auto

Zal het iig in mijn achterhoofd houden!
Mijn antwoord duurde nog al lang.. Moest m'n hondje ophalen van de dierenarts (is vanmorgen gesteriliseerd!). Heb haar dus net lekker verwend. Ze is zo zielig!
Dank jullie wel voor de reactie's!!