en in de ochtend dan zeggen mn moeder en broertje nooit iets tegen me omdat ik dan alrijd heel chagie reageer .
ja ,ik kan het ook niet helpen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:mika11 schreef:Maar ik ga straks naar bed, en blijf tot vier uur vanmiddag slapen
Ja, dan is het logisch dat je pas laat moe bent. Heeft verder niets te maken met een avondmens zijn, maar met een verkeerd ritme.
En wat zonde van je dag om tot 4 uur in je bed te blijven liggen!
Ik ga altijd standaard rond 22:00 naar bed en slaap dan rond half 12.
En dan om 6 uur weer wakker. Heerlijk!
kinderen nemen...
.alhoewel ik avondmens blijf ! en smorgens moeilijk opstart is het wel beter geworden]
en was ook nog niet van plan er aan te beginnen haha
Cayenne schreef:Je creeert op deze manier je eigen ritme omdat je steeds later naar bed gaat.
Heeft verder niets met je natuurlijke ritme te maken, maar alles met timing.
Daar zijn echt ontzettend veel onderzoeken naar gedaan.
Ik had er eerst ook last van, maar het is echt een kwestie van discipline en gewoon op tijd naar bed gaan.
Op die manier volhouden en dan kom je vanzelf weer in een gezond ritme
Mensen met een baan van 9 tot 5 bijvoorbeeld, moeten hun ritme ook wel aanpassen, anders kun je niet meedraaien.
)
Cayenne schreef:mika11 schreef:Maar ik ga straks naar bed, en blijf tot vier uur vanmiddag slapen
Ja, dan is het logisch dat je pas laat moe bent. Heeft verder niets te maken met een avondmens zijn, maar met een verkeerd ritme.
.
.Sodeletuut schreef:Cayenne schreef:mika11 schreef:Maar ik ga straks naar bed, en blijf tot vier uur vanmiddag slapen
Uit jezelf om 6 uur wakker??
en dan meteen een kwartiertje sporten (als ik er toe in staat ben)

best leuk idee dat ik binnenkort tot 1.30 moet werken