Pony snel 'waardeloos'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:55

Volume kun je ook krijgen door osis dust powder er in te strooien, dat bestel je online

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 19:56

Livito schreef:
Dominique_96 schreef:
hahaha die was ook wel geweldig _O-

Ik zal andrelon eens proberen. Is dat mousse of gewoon een creme ofzo?
Jibbel: Maakt dat de pony niet alleen maar slapper? Ik heb gehoord dat iedere dag wassen niet goed is?

het is een soort creme , die je voor het slapen indoet , en de volgende ochtend weer uitspoeld zodat het de hele nacht heeft om erin te trekken ! en het ruikt ook nog is lekker :j

Oke, dan laat ik mijn moeder dat eens halen :j

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:56

Livito schreef:
MarcoBorsato schreef:
In andrelon zitten giftige stoffen die niet goed voor je zijn. Neem een shampoo die vrij is van sulfaten en parabenen. Doe je mousse in je pony?

waar haal je dat vandaan ?
dat heb ik echt nog nooit gehoord ...

Sulfaten breken de 'lijm" waarmee de haarschubben vast zitten af, en daardoor beschadigt het haar. Siliconen in een shampoo zorgen voor een laagje over je haar waardoor je niet de beschadiging ziet. Siliconen zorgen er ook voor dathet haar gezonder LIJKT en zachter wordt... Maar het droogt je haar ook verder uit...

Droogshampoo zorgt ook voor een luchtige pony die niet slap is. Is beter dan wassen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:58

LOL ik dacht eerst ook dat het om een klein paardje ging :D

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:59

Whaha!
Iedere dag de wei op zal je goed doen ;-)

Ik heb hetzelfde totdat ik bij de kapper gefrustreerd uitriep dat de pony van Chantal Jantzen wel altijd goed zit en waarom die van mij niet!!? :(
Naast een haar stylist was het antwoord een straightner.
Leek mij gek. " heb toch al stijl haar?"
Maar zij deed t voor en mn pony zat beter dan ooit.
Je 'kamt' m daarmee als het ware in model.

Nu heb ik op werk toch een cap op dus laat mn pony lekker lelijk zijn maar in her weekend gebruik ik dat ding en werkt best goed!

Oh en wel goed voor je pony zorgen, anders bel ik de dierenbescherming :+

Iris82

Re: Pony snel 'waardeloos'

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:10

Mijn probleem is gewoon precies omgedraaid.
Mijn pony is gewoon een ontzettende kuif die ik iedere dag weer moet temmen.
Stijltang en daarna veel haarlak is het enige wat werkt omdat ie anders gewoon recht overeind staat.

Rosebud

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:12

lienbono schreef:
Misschien goed eten geven? (paarden die niet goed in de haar zijn kunnen ook wel eens wormen ed. hebben..?)

zo kun je hem ook opvatten ja _O-

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:21

:=

Eigenlijk lijkt shampo best wel veel op kattenvoer.. alles wat je in de supermarkt koopt is bende :Y)

Ik heb ook een pony.. eigenlijk meer een verwilderde lok. De ene dag doe ik hem stijlen, de andere dag laat ik hem gewoon in zijn waarde en zijn het een soort van grappige krullen en als ik een off-day heb, plak ik hem met een likje gel (die niet hard opdroogt := ) bij de rest van m'n haar.

Ideaal zo'n veelzijdige pony :D

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 16:36

Jibbel schreef:
Ik was elke dag alleen mijn pony, even de lok onder de kraan, drupje shampoo erin en weer uitspoelen. Dan wordt hij niet zo slap en hoef je niet al je haar te wassen. Daarna droog ik het gewoon met de handdoek en soms fohn ik het om de lok goed te laten vallen, maar meestal droogt hij gewoon goed op.

same here!

En als je echt eens iets aparts wil, moet je met een natte pony gaan slapen! :') (ik wist niet wat ik zag vanochtent! en krijg het DAN maar eens juist 'waardeloos' haha

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 16:40

Ik snapte er ook geen brast van, had even niet gezien dat het bij MW stond ;) . Dacht al, je paard is scheef, en dan ga je hem wassen? Sinds wanneer helpt dat?? ;)

Maar je kan inderdaad alleen die pluk wassen. Wat ik zelf wel eens doe, is mijn pony met een knipje richting mijn oor wegwerken (als ik tenminste onlangs bij de kapper ben geweest en mijn haar enigzins wil zitten), maar dat is meer om ontploffingsgevaar te voorkomen, denk niet dat dat voor jou de oplossing gaat bieden omdat jij juist meer volume wilt.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 17:00

Oke bedankt!
Ik heb gisteravond mijn pony eens gewassen en heeft degelijk geholpen, heb er ook mee geslapen :P

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 09:45

*raap me op* _O- _O- := _O- :))

Goed dit topic kan handig zijn ik wil ook een schuine pony... nemen mischien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 12:12