Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kentaro schreef:Je mag er daar 2 van per dag, misschien een idee om er 1 de nacht van te voren te nemen!? (ik sliep er in het ieder geval erg goed van) (en je zult dat al wel weten, maar neem aan dat je dan niet zelf rijdt?!)

Arabesk schreef:ik moest eerst om 9h 's ochtends, maar heb daar maar 11h van gemaakt, aangezien oxazepam na 3 uur na inname op z'n hoogtepunt is
)
ik ben bang voor naalden en dus de verdoving, wat ze daarna doen maakt me geen ruk uit maar die NAALD!
) en toen ik 2 dagen geleden weer voor controle in de stoel lag en hem vroeg wanneer mijn bovenste verstandskiezen er uitmoesten, heeft ie me keihard uitgelachen 

Cayenne schreef:Toen ik een jaar of 3 geleden 2 bovenkiezen (dus geen verstandskiezen) moest laten trekken, heeft mijn tandarts mijn bovenste verstandskiezen ook gelijk getrokken. Het was toch allemaal verdoofd.
Maar goed, dat had ie mij niet verteld (ik heb enorme tandartsangst gehad dus dat was heel slim van hem om het niet te vertellen) en toen ik 2 dagen geleden weer voor controle in de stoel lag en hem vroeg wanneer mijn bovenste verstandskiezen er uitmoesten, heeft ie me keihard uitgelachen
Ik heb er echt serieus nooit wat van gemerkt dat ze eruit waren en ook nooit last van gehad, dus wanneer mijn onderste verstandskiezen eruit moeten, laat ik het lekker door mijn eigen tandarts doen
Fijn dat het meeviel!
geweldig! Helemaal niets gemerkt