Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Haagsemeid schreef:Ik heb ongeveer vier jaar lang Seroxat geslikt. Heel lang 10mg, laatste 1,5 jaar 5mg.
In het begin even hoofdpijn gehad, wat misselijk en slecht geslapen.
Sinds januari ben ik gaan afbouwen en sinds begin maart ben ik helemaal gestopt.
In het begin weer slecht geslapen. Heb nu alleen nog steeds wel af en toe last van duizeligheid.
Michje schreef:Ik heb bijna een half jaar Nortrilen geslikt, maar dit was hopeloos bij mij. Paniek, huilen, woede, alles werd alleen maar erger. Had ook enorm last van obstipatie en inderdaad de droge mond. Daarna overgestapt op Fluoxetine en dat was een verademing. Kon na een week al een enorm verschil merken en heb hier ook geen bijwerkingen van gehad. Dit heb ik ook een flinke tijd geslikt, maar vanwege sexuele probleempjes en vermoeidheid ben ik sinds dinsdag overgestapt op Wellbutrin. Ben benieuwd of dit middel werkt en ook de probleempjes waarbij Fluoxetine niet werkte oplost, heb tot nu toe in ieder geval nog geen last van bijwerkingen.
ik help je iig duimen dat je nu een beter middel gevonden hebt. girlyggirl schreef:Haagsemeid schreef:Ik heb ongeveer vier jaar lang Seroxat geslikt. Heel lang 10mg, laatste 1,5 jaar 5mg.
In het begin even hoofdpijn gehad, wat misselijk en slecht geslapen.
Sinds januari ben ik gaan afbouwen en sinds begin maart ben ik helemaal gestopt.
In het begin weer slecht geslapen. Heb nu alleen nog steeds wel af en toe last van duizeligheid.
niet dat je stemming eerst vereergerde?