Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, maar dat zal wel niet, was in Enschede.
), en ook dat ik bij verdoving van de tandarts vaak flauwgevallen ben (geen idee of het spanning is of dat ik er niet tegen kan).. ze deden er niks op uit! De 1e keer werd ik alleen op een ander kamertje gezet om 'af te koelen', 2e keer moest ik maar in de wachtkamer gaan zitten om bij te komen. Moest eind vd middag en als ik naar mijn eigen apotheek moest gaan zou ik nooit op tijd zijn, dus gevraagd of ik ook in Enschede naar de apotheek kon. Zelfs daar konden ze geen antwoord op geven.. Inderdaad echt nummertjeswerk
.
Mijn orthodontist had mij verteld dat het een zeer lastig ingreep zou worden en het maar moest laten doen onder algehele narcose.
Hij kreeg ze er niet uit, ze moesten om een hoekje heen en door 2 gespleten worden.
De 15 minuten liepen uit naar 35 minuten...
Ik kreeg er geen tandenborstel tussen omdat het zo opgezwollen was. Kan er nu wel redelijk om lachen, maar nooit meer. Dat hoeft gelukkig ook niet want eruit is eruit 
(wat een belachelijk slecht spul moet dat trouwens zijn, kreeg er hoofdpijn van, zweette me dood na zo'n tablet, 'hartkloppingen' oid. Voor mij lieven nooit meer ibufprufen). Moest dus kiezen tussen hoofdpijn of tandpijn.. ikkuh15 schreef:Ik had ook uitermate lastige verstandskiezen. Alle 4 groeide ze horizontaal en al onder andere tanden door!Mijn orthodontist had mij verteld dat het een zeer lastig ingreep zou worden en het maar moest laten doen onder algehele narcose.
Ik was als de dood. Onder algehele narcose wilde ze niet doen dus met zweet oksels naar het ziekenhuis. Zat al jankend van de schrik in de wachtkamer gelukkig waren de assistentes erg aardig. Ik was ook helemaal nat van het zweet en lag trillend als een rietje in de stoel. 5 dagen als een hamster rond gelopen en 1 maand laten mocht ik terug. Toen ging het de mist in omdat de verdoving niet goed werkte. Hevig gegild van de pijn. Ik moest maar gewoon stilliggen.Hij kreeg ze er niet uit, ze moesten om een hoekje heen en door 2 gespleten worden.
De 15 minuten liepen uit naar 35 minuten...
Wederom 5 dagen als een opgezwollen hamster rondgelopen maar gelukkig met betere pijnstilling. Ze moesten zelf toegeven dat ze toch wel behoorlijk wat kracht hadden moeten zetten. Ik rook als een dood vogeltje de eerste dagen.Ik kreeg er geen tandenborstel tussen omdat het zo opgezwollen was. Kan er nu wel redelijk om lachen, maar nooit meer. Dat hoeft gelukkig ook niet want eruit is eruit
Je moet wel goed in de gaten houden dat je geen koorts krijgt. Krijg je dat wel dan moet je direct terug gaan!
Bij sommige mensen is het een zeer makkelijke ingreep, andere komen er iets minder goed vanaf. Ik heb de kaakchirurg vriendelijk bedankt en hem gezegd dat ik hoopte hem nooit meer in deze situatie hoeven te ontmoeten.