Oke hele stoffen teugels heb ik nog nooit gezien...Ik heb nu half stof/half leer.
Anoniem
Geplaatst: 01-04-11 09:39
StEpHaNiE66 schreef:
Oke hele stoffen teugels heb ik nog nooit gezien...Ik heb nu half stof/half leer.
Je kunt ook rubber teugels gebruiken. Dan heb je er ook geen last van.
StEpHaNiE66
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-11 10:17
Ja klopt maar ik ben toevallig gisteren naar de divoza geweest en de rubber teugels die daar hingen waren niet bepaald prettig in de hand (veel te dik). Dus mijn zoektocht naar rubber/stoffen teugels heb ik gestart . (pff ik ben ook niet een beetje kieskeurig haha).
Dit zijn de teugels die ik bedoel, zijn heel fijn, gebruik em zelf ook!
Kan niet als plaatje, is daar te groot voor...
chocobroodje
Geplaatst: 01-04-11 10:33
Met rubber zou ik ook oppassen, mijn moeder heeft daar inmiddels ook een allergie voor ontwikkelt.. Dat zegt natuurlijk helemaal niks over jou maar misschien wel handig om in het achterhoofd te houden dat je hierdoor gevoeliger bent om ook andere allergieën te ontwikkelen. Je zou ook touw teugels (western wereld ) kunnen proberen die kun je ook vrij makkelijk laten maken.
StEpHaNiE66
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-11 14:20
klein vosje: ja zoiets inderdaad...heb je enig idee hoe dik ze zijn? of staan er geen mm bij?
choco: pff...ik hoop het toch niet. Ik vind dit al erg genoeg! Ik moest van de dermatoloog het hoognodige aanpassen en als het over een tijd nog niet beter is zal ik weer getest worden dus ik moet ook wat gaan proberen.
bedoel je echt de dikte of meer de breedte? Dik zijn ze niet, dunner dat een standaard leren teugel. Ze zijn ongeveer net zo breed als een springteugel!
StEpHaNiE66
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-11 14:23
Nou ik bedoelde meer de dikte. Dat ze nog wel een beetje flexibel zijn zeg maar. Ik had bij de divoza van die stugge rubberen teugels...vreselijk.