misschie 4 glaasjes goldstrike en 2 glaasjes wijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
misschie 4 glaasjes goldstrike en 2 glaasjes wijn
(daar ben ik echt verzot op!)
En dat terwijl ik aan de cola zit.
Ook heb ik er een hekel aan om de volgende dag wat vermoeider/slapper te zijn.
Of ze reageren niet natuurlijk.
. Alleen met kerst en oud & nieuw wil ik nog wel eens een paar wijntjes drinken, maar verder eigenlijk bijna nooit. _Tara_ schreef:Of ze reageren niet natuurlijk.
.
Linsey1 schreef:Maar denk eens goed na, wie vond het nou niet stoer/spannend om op zijn 14/15e wat te drinken?
Moet ik dadelijk ook standaard een kop koffie 's morgens omdat ik anders niet wakker word...
Pluizebolpum schreef:Linsey1 schreef:Maar denk eens goed na, wie vond het nou niet stoer/spannend om op zijn 14/15e wat te drinken?
Ik. Mijn ouders waren altijd heel makkelijk met alcohol, al vanaf vrij jong zelfs. Nou ja, als in een bodempje of een slokje wijn (en dat mag je letterlijk nemen) bij een goed diner dan. Tegenwoordig schijnt dat heel fout te zijn, geloof ik. Maar ik heb daardoor alcohol altijd heel normaal gevonden, niet iets om stoer mee te doen en spannend was het al helemaal niet.
Gevolg van die opvoeding is verder dat ik toen en nu een heel matige drinker ben die alcohol ziet als iets voor bij gezellige gelegenheden, net zoals nootjes, kaasjes of ander lekkers. Net zoals warme chocolademelk bij koud weer en Sinterklaas en koffie in de ochtend en na het eten 'hoort'. En net zoals bij koffie en chocolademelk moet ik er maar net ook nog zin in hebben...
)