Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
faye1995 schreef:Maar het wordt ook niet erger? Het blijft hetzelfde?
Condoom allergie zou misschien kunnen; maar het vreemde is dat ik er zowel met als zonder condoom last van heb!
hoe eng het ook is, zij zien dagelijks geslachtsdelen van binnen en buiten
Dan kun je een inwendig onderzoek laten doen met een eendenbek, kun je van te voren wel vragen of je een vrouw ofzo wil, wat jou het beste ligt
Ik heb ook een keer dat onderzoek moeten ondergaan en het is even spannend en eng, maar het moet maar.
Ben alleen bang dat ik idd erg gevoelig ben voor schimmelinfecties. Morgen vroeg ga ik naar de ha voor een soa test en een recept wellicht voor schimmelinfecties!

Lepeltje schreef:Inderdaad eerst goed laten helen.![]()
En vaak ligt het aan de hygiene van je kerel, dat hoeft echt niet te betekenen dat ie niet elke dag zijn bacteriestaaf wast, bij sommige mannen heb je er gewoon sneller last van dan bij anderen. Dan is het eigenlijk het beste als ie zijn zaakje goed bijgeknipt/kaal houdt, en ook hij na de seks zijn bacteriestaaf schoonmaakt. Vooral als je het meer dan eens per dag doet.
Kuggur schreef:Lepeltje schreef:Inderdaad eerst goed laten helen.![]()
En vaak ligt het aan de hygiene van je kerel, dat hoeft echt niet te betekenen dat ie niet elke dag zijn bacteriestaaf wast, bij sommige mannen heb je er gewoon sneller last van dan bij anderen. Dan is het eigenlijk het beste als ie zijn zaakje goed bijgeknipt/kaal houdt, en ook hij na de seks zijn bacteriestaaf schoonmaakt. Vooral als je het meer dan eens per dag doet.
Hoe noem jij eigenlijk je vagina, "schimmelput"...?