miep1979 schreef:Zammie schreef:Ik heb afgelopen winter ook blokkades in zenuwen in mijn rug gekregen. 6 links en rechts 5. Na de laatste behandeling heb ik ook een tijd niets gekund en had meer pijn als tevoren, maar echt....Ik ben zo blij, dat ik het heb laten doen. Na 15 jaar zeer veel pijn dagelijks, kan ik nu nagenoeg alles weer. Niet volop zoals een gezond persoon, maar wat een verschil. Zelfs paardrijden is weer een genot geworden. Dus mocht ik het in de toekomst weer moeten laten doen, dan doe laat ik het inderdaad weer doen...
Hoe lang heb jij meer pijn gehad?
Puur voor mezelf, ik zit nu op ruim 3 maanden en ben benieuwd of ik te snel wil.....
Bij mij ruim 3 maand. Ben toen juist eens gaan bewegen en dat was denk ik de trigger voor mij..Durfde niet meer te bewegen (denk heel herkenbaar voor sommigen van jullie) en toen toch maar gaan doen..Grote voorjaarsschoonmaak in huis gedaan en toen was ik erdoor. Volg nu wel fysio/manueel enz. want de spieren die al die jaren op vasthouden hebben gestaan, zijn nu weer ontspannen en nu heeft er een andere groep dit overgenomen. + dat ik nu weer rechtop loop, zit enz. Dus die moeten nu eerst getraind en weer los gemaakt worden..
dat klopt id je pijn kan veel erger worden.