Foutieve zwangerschapstest?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

InekeH87

Re: Foutieve zwangerschapstest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 21:22

ow ok, dat stelt me alweer gerust. Ben een watje wat dat soort dingen betreft. Kan heel veel pijn hebben, maar pijn op afspraak daar zie ik tegenop :P. Vandaar dat de tandarts mij alleen ziet als ik al weken met ontstekingen etc. rondloop. Ben bij de controles alleen al als de dood dat hij me pijn gaat doen. Haha ik ben eigenlijk best een watje :P

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 21:26

Het zetten is helaas geen pretje.... je kunt het vergelijken met een wee heb ik gehoord (heb nog nooit een wee gehad).
Maar toch ben ik heel blij dat ik een spiraaltje heb gehad (inmiddels verwijderd omdat we zwanger willen worden). Ik was zelfs niet eens meer ongesteld, heerlijk makkelijk!!!

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 21:33

en toch blijf ik heel erg opzien tegen een spiraaltje (ook implanon hoor). Ik hou niet zo van het idee iets in mijn lichaam te hebben dat er niet hoort en je krijgt er toch een behoorlijk afweerreactie op.
Ik ben de ideale pilgebruikster. Neem hem altijd regelmatig in en ben eigenlijk nooit zo ziek dat de werking ervan beïnvloed wordt. Bovendien heb ik er eigenlijk geen bijwerkingen, ja ben iets aangekomen, maar heb nog steeds maatje 36 dus dat vind ik helemaal niet erg. De pil bevalt mij gewoon heel erg goed.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 21:35

Dan moet je toch lekker de pil blijven slikken, dat klinkt als ideaal voor jou.
Als je netjes op tijd bent en de pil nooit vergeet, is de kans dat je zwanger wordt, ook heel erg klein hoor :j

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 21:36

ja weet ik iets van 0,1 % dacht ik. Minimaal dus.

InekeH87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-11 15:32

vandaag weer gestest en gelukkig negatief. Hah ben zo opgelucht.