billen, benen en onderste buikspieren.....??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wonderworst_

Re: billen, benen en onderste buikspieren.....??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 19:35

_tara_ ik ben juist wel gemotiveerd, anders zou ik geen topic openen ;) . ik loop al hard, en we hebben thuis een sportkamer een met een aantal van die kleine huis-sport-toestellen.
maar ik vind dat je over het algemeen veel betaald voor een sportschool, en dat kan ik niet missen als arme student. daarnaast kost het me nu geen geld als ik een keer minder zou kunnen doordat het heel druk is, als ik een sportschool abbo heb dan betaal ik wel als ik niet eens ben geweest dus vandaar.
ik weet precies wat voor mij een goede warming-up en cooling down is ( daar hebben ze 6 jaar lang bij mij op mijn middelbare school toen ook veel aandacht aan besteed, en heb op dansen gezeten, dus daar hoef ik niet voor naar een sportschool te gaan). daarnaast voel ik me verplicht om dan lang in de sportschool te blijven omdat het zonde is om korter te gaan. thuis kan ik tussendoor een halfuurtje flink los gaan. dan heb ik toch in ieder geval wat gesport en heb ik ook nog tijd voor alle andere belangrijke dingen in mijn leven. het enige wat ik vraag is DE oefening voor je bovenbenen en je onderste buikspieren, meer niet.

bedankt _noah!
die oefening ben ik helemaal vergeten maar die is inderdaad ook al lekker pittig :D

hardlopen doe ik dus al, maar mijn boven benen lijken er niet strakker van te worden.

Marleen79

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 19:46

als je echt je spieren wilt trainen kun je het beste krachttraining doen..dat is wel het handigst in een sportschool, omdat ze daar de juiste apparaten hebben (of je moet thuis over dergelijke apparatuur beschikken). Als je dit een paar keer in de week doet in combinatie met cardio, zullen je benen en buik echt strakker worden.

Jessicauvita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 21:24

Cardio.... Kan je dat eigenlijk ook zien om te doen met een gewone fiets of zeg ik nu iets heel stoms? :o

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 21:28

De shape schoenne werken erg goed voor benen en billen!!

Ik heb een fitniss aparaat van ab-doer twist ga morgen weer flink aan de bak en kan dan al me spieren trainen.

Rug,benen,armen,buik,billen!
ook alles schuin :)

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:40

Pilates is goed voor de onderste buikspieren.. Kun je in vele fitnesscentra ed groepslessen in volgen, bestaan ook wel dvd's enzo van. Kan de oefeningen nl niet zo uitleggen. :P
Misschien dat je met youtube al een eind komt?