. ik loop al hard, en we hebben thuis een sportkamer een met een aantal van die kleine huis-sport-toestellen.maar ik vind dat je over het algemeen veel betaald voor een sportschool, en dat kan ik niet missen als arme student. daarnaast kost het me nu geen geld als ik een keer minder zou kunnen doordat het heel druk is, als ik een sportschool abbo heb dan betaal ik wel als ik niet eens ben geweest dus vandaar.
ik weet precies wat voor mij een goede warming-up en cooling down is ( daar hebben ze 6 jaar lang bij mij op mijn middelbare school toen ook veel aandacht aan besteed, en heb op dansen gezeten, dus daar hoef ik niet voor naar een sportschool te gaan). daarnaast voel ik me verplicht om dan lang in de sportschool te blijven omdat het zonde is om korter te gaan. thuis kan ik tussendoor een halfuurtje flink los gaan. dan heb ik toch in ieder geval wat gesport en heb ik ook nog tijd voor alle andere belangrijke dingen in mijn leven. het enige wat ik vraag is DE oefening voor je bovenbenen en je onderste buikspieren, meer niet.
bedankt _noah!
die oefening ben ik helemaal vergeten maar die is inderdaad ook al lekker pittig

hardlopen doe ik dus al, maar mijn boven benen lijken er niet strakker van te worden.