Brown tanning

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 21:31

dressagelady schreef:
Klopt het is niet erg hoog, maar hij verbrandde in principe helemaal niet zo snel (in nederland dan haha) en had volgens mij huidtype 2 of 3. Ze hadden ons aangeraden factor 25 te gebruiken maar zijn toch op 30 gaan zitten :j

Wat ik er mee wilde zeggen is dat het heel slecht is om ineens je huid bloot te stellen aan veel zon, en TS wil bruin worden dus dan kan dat beter met een paar keer zonnebank dan met zo'n spray denk ik ...

Ah zo, dat ben ik zeker met je eens :) zelf begin ik vaak al rond maart met buiten zitten om m'n huid aan de zon te laten wennen omdat ik anders zeker weten verbrand als ik me niet elk kwartier insmeer (en dat is gewoon geen doen). En dan hoef ik me in de zomer ook minder vaak in te smeren en ook met 'n minder extreme factor.

Maar goed, ik ben afgelopen december nog verbrand, in Nederland ja :') het had gesneeuwd, de zon scheen en ik was de halve dag buiten. Tsja in december denk je er gewoon niet aan om je in te smeren, zelfs ik niet...

Ik ken wel mensen die zo'n sprayding hebben gebruikt, maar dat ging er vrij snel vanaf (met zwemmen) en was ook zeker niet overal even mooi egaal. Dan zou ik idd eerder voor de zonnebank gaan. Heb ik zelf geen ervaring mee, bruin word ik toch niet (en ik denk ook dat het er nogal vreemd uit zou zien met mijn haarkleur).

S_C

Re: Brown tanning

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 22:05

ik ben na dit topic nieuwschierig geworden maar ik vind het ook wel heel duur. hier in de regio iig moet je 40 euro ervoor betalen dat is dan wel je hele lichaam en t blijft een week zitten max. dan ga ik liever naar e zonnebank dat is er tenminste niet na een week af.
Overigens heb ik ook mazzel want mijn gebruinde huid blijft ook lang bruin. meestal zie je in de winter nog me bikinilijntjes haha