Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kleinvosje schreef:Nou, lekker verhaal joh, daar zit je dan maar mooi mee! Hopelijk knapt het snel wat op!
*vraagt zich ondertussen wel af hoe het kan dat een juf (in opleiding) zo slecht is in taal?
_Mellanie schreef:ik leef met je mee,
heb afgelopen zomer ook 2 weken bed rust gehad ( mocht wel wat lopen maar kon haast niet van de pijn)
ik had een breuk in me L3 wervel dus de derde wervel van onderen , zoals ik lees heb je geen korset om ? daar heb je wel geluk mee, dat is absoluut geen pretje

trudel schreef:xChantal94 schreef:Ik leef met je mee.
Ben zondag ook verkeerd van m'n paard af gevlogen. Nouja.. geland.
Gelukkig heb ik het niet zo erg als jou, maar het doet wel enorm zeer!
Bij mij was er op de foto's niet heel veel te zien, wel wat.. Maar ze konden niet zien of dat een oud breukje was of van de val van nu.. Maar pijn doet het toch wel.
hmm ook erg pijnlijk lijkt me..
waar konden ze wat zien dan op de foto dan??
heb het vorig jaar ook gehad...
van kop tot kont letterlijk gekneusd!!
maar das pijnlijker dan dit alleen sneller voorbij!!
ben aan het afbouwen met de diazepam want word errug moe haha!!
sliep gister erg veel maar ja is de dag zo voorbij!!
dacht zal snachts wel wakker zijn maar nee hoor als een roosje geslapen!!
mijn broer moest om kwart voor 7 al weg en ik lag dus in de kamer te slapen nou heb niks vernomen!!
heerlijk!!
Kido schreef:Voor t zelfde geld vind hij de knopjes te leuk!
Gebruik je een po op bed?
Ik vond dat destijds op de EHBO t rotste wat me kon overkomen mennn ik schaamde me rot...
barrye schreef:Echt stom vervelend zoiets, maar troost je, gewoon braaf doen wat ze zeggen, dan zit je vanzelf weer snel op je paard.
Ik ben 22 oktober van mijn paard gestuiterd langs de weg. Open gecompliceerde been breuk, 2 keer dikke week in ziekenhuis en 2 x geopereerd. nu 2 platen in mijn been. Na de laatste operatie 3 maanden absoluut niet been belasten,Gewoon zitten blijven en been eerst omhoog en later horizontaal. Minimaal met de krukken zeker de eerst 8 weken. Alleen even naar de WC
nu mag ik sinds 8 weken weer beginnen met lopen, eerst 2 krukken en veel rolstoel. Nu kan ik al zonder krukken een stuk in rond huis EN IK ZIT WEER OP EEN PAARD> RIJ WEER.
Echt gewoon aantal weken kiezen op elkaar, braaf luisteren, hoe vervelend ook. Met veel rust, gezond eten en luisteren naar de fysio komt het het snelste goed..
Sterkte, verslijt je laptop maar met internetten op bokt, maakt niet uit.
Er komt een eind aan de tijd dat je niks mag.!!
.

trudel schreef:okee waar kan ik dat kijken dan??
via internet of tv??
vinos schreef:trudel schreef:okee waar kan ik dat kijken dan??
via internet of tv??
hier: http://www.paardensport.tv/
en
hier: http://www.indoorbrabant.com/galerie
Maar wel pas morgen