JoycexLynn12 schreef:De dokter zei dat ze niks 'ernstigs' konden vinden dus niet direct een blinde darm ontsteking ofzo, en omdat ze ook niks direct konden vinden was het onzin om te blijven.
Maar zoiets is typisch het ziekenhuis, je kost geld en bent wat dat betreft niet 'ziek' genoeg.
Maar dat is dus het probleem.. mijn urine is super, mijn bloed is super en de echo was ook super! Je zou dus zeggen ; een hartstikke gezond persoon.. helaas voel ik me anders maar dat kun je als 16 jarige moeilijk overbrengen op zo'n arts.
Kreeg een beetje het idee dat ze maar wilde afwimpelen ofzo maar de assistentes zeiden ook al ; ik zie een meisje wat dood en dood ziek is.
Zodra het weer niet gaat sta ik zo weer op de stoep bij de eerste hulp hoor, geen probleem.
Goh, wat herken ik jou probleem zeg!
Ik ben in december een aantal keer op de spoedpost geweest, maar ze konden niets vinden.
Uiteindelijk 2 nachten opgenomen geweest in het ziekenhuis, vanwege onwijze pijn in mijn buik.
Ze hebben een ct scan gedaan, echo, meerdere bloedonderzoeken, maar alles was oke. ze konden de blinde darm niet zien, dus was niet ontstoken.
Ik ben donderdagavond opgenomen, en zaterdag ochtend/middag naar huis gegaan, terwijl ik al ruim 24 uur niet geplast had.
De laatste nacht heb ik ook hele zware pijnstillers gehad.
Arts vroeg aan mij, hoe ging de nacht. ik uitgelegd hoe en wat.
Zegt arts doodleuk, je krijgt mediactie mee en we wensen je beterschap, niet reagerend op de verhalen die ik verteld had.
ruim 48 uur later heb ik een keer geplast, en zit nu nog steeds op 75% ziek, want ik kan bijna niets meer.
De pijnen zijn zo hevig, maar steeds geen koorts en ontstekings waarde. en omdat ik volgens een arts het prikkelbare darm syndroom heb, gooien ze het heel snel daarop, terwijl ik gewoon voel dat dat het absoluut niet is!!!!!
Ik voel me machteloos, en vooral niet serieus genomen..... 
je verhaal over warm/koud herken ik ook!
Ik heb het steeds ijskoud, terwijl mijn vriend het bloedheet heeft. was toen ook in het ziekenhuis
Ik heb ook nooit koorts!