ifever schreef:Ach meisProbeer je niet druk te maken!
Ik weet niet 100% wat voor intake het is maar aan de overige berichten kan ik wel ongeveer bedenken wat voor intake.
Mijn eigen ervaring is dat de intake is om in grove lijnen je verhaal kwijt te kunnen en te bekijken of de hulpverlener waarbij je het intake gesprek hebt jou het vertrouwens gevoel geeft zodat ze jou het maximale kunnen helpen.
In de intake hoef je echt niet ineen keer alles eruit te gooien (mag wel) maar ik neem aan dat je gevolg gesprekken gaat krijgen wanneer je je vertrouwd voelt. In die gesprekken zal vanzelf wanneer jij het aan kan de rest volgen.
Dat je dicht kan klappen moet je vooral niet bang voor zijn, ik denk dat de betreffende hulpverlener niet beter weet en zal dus ook rustig er mee omgaan. Daarnaast zijn ze ook heel goed in bepaalde woord gebruik en vragen stellen waardoor je gaat nadenken en je verder gaat praten.
Super dat je vriendin mee gaat voor de steun
Wat de rest al zegt schrijf steek woorden op wat je wil gaan vertellen/ heel graag kwijt wilt. Voor jou een geheugen steuntje wanneer je dichtklapt. Ga nu niet te diep graven naar die steekwoorden maar houd het er op wat er nu in je op komt anders ga je je alleen maar erg druk maken.
Heel veel sterkte je kan het!
Edit: wanneer je wilt PB-en, hij staat open voor je
ja ik ben vergeten dingen op te schrijven, beetje stom, ik schrijf straks wel even op A4.
waar voor denk je dat ik intake heb dan? pb anders maar even, heb ik liever.
ja ben erg blij dat ze er nu al is/dat ze morgen mee gaat.
als zij niet mee mag in de kamer ga ik ook echt niet naar binnen..
weet niet of ik eerlijk durf te zijn en te laten zien hoe het echt gaat.
maar goed ik zal me best doen.
zet morgen wel even neer hoe het ging

dankjewel, geld ook voor jou!
Probeer je niet druk te maken!
Ik kan dan echt al mijn piekergedachtes 'bespreken' en meestal geeft dat wat rust. Echt álles schrijf ik tegenwoordig op, ook dingen die ik bijna niet durf te denken, als je me nog volgt