SophieFT schreef:ja idd, morgenochtend ga ik naar de HA
succes, ben benieuwd wat er uit komt.
laat je het even weten, hoe en wat?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Romantico schreef:Heel herkenbaar. Ik heb hier 2week me rond gelopen, mijn pink zag er precies zo uit. Mijn moeder is opgevoed met het idee, niet zeuren, gaat wel weer over! Ze zei dus, stop maar onder de koude kraan die pink, is vast gekneusd.
Na 2week toch naar de huisarts, toen rontgen foto, toen eerste hulp. Het eind van het verhaal was dat er een operatie kwam omdat er een pennetje in mijn pink geplaatst moest worden.
Ik zeg: Succes
(pennetje is dus omdat het gebroken was en niet meer aan elkaar zou groeien.)

Kan dus helaas ook zo niet zeggen wat het zou zijn... Succes morgen bij de dokter
Ik kan je wel vertellen dat het sowieso lang gaat duren voor je er vanaf bent. Da's een vrij standaard kenmerk van handletsels...

Romantico schreef:Ik heb totaal geen gips gehad. Helaas dus wel een operatie maar mocht na veel zeuren dezelfde dag naar huis. (was onder narcose dus vooral zeggen dat je niet misselijk bent, netjes gaan plassen etc) Zat natuurlijk wel in verband, maar dat was gewoon mijn pink/hand. En natuurlijk een poosje rondlopen met een mitella. Moest daarna zelfs nog fysiotherapie maar dat heb ik na 3x niet meer gedaan, vond dat enigszins overdreven. Heb nu dus wel de rest van mijn leven een lelijke pink hahahaha maar er zijn veel ergere dingen
Mijn pink was trouwens totaal niet dik, blauw of wat dan ook. Ik werkte toen in de horeca en merkte dat het glazen poleren niet lukte. Niet van de pijn ofzo maar pink stond gewoon scheef. Moet toegeven dat ik af en toe wel een "harde" ben.