Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mijn moeder heeft dit namelijk, dus ik heb er wel een verhoogde kans op, en dit wordt steeds in de gaten te houden. Maar tot nu toe is dit in orde geweest (hij is alleen een keer ontstoken geweest, maar ook dit is weer goed)
)
)_Tara_ schreef:Veel groente, fruit, noten en dingen als yoghurt zou ik gaan eten. Maar wel gewoon veel. Dat je in eerste instantie aankomt als je meer gaat eten, lijkt me logisch. Zal even duren denk ik voor je stofwisseling wat sneller wordt.
Noten en fruit sla ik liever over vanwege de koolhydraten. 
(ik drink toch al alleen maar water en thee)
me ogen zijn witter haar glimt mooi huid is zacht. had zelf niet verwacht dat vitaminepillen slikken ineens zoveel veranderd aan je lichaam.

Ik slik sowieso al vitaminen bij. 
Red_Savage schreef:_Tara_ schreef:Veel groente, fruit, noten en dingen als yoghurt zou ik gaan eten. Maar wel gewoon veel. Dat je in eerste instantie aankomt als je meer gaat eten, lijkt me logisch. Zal even duren denk ik voor je stofwisseling wat sneller wordt.
Dat doe ik sowieso alNoten en fruit sla ik liever over vanwege de koolhydraten.
@Annemiek: Ja, ik heb al vaker gehoord dat groene thee schijnt te helpen. Ik vraag me af of dat echt is, maar ik vind het eigenlijk best de moeite waard om te proberen!(ik drink toch al alleen maar water en thee)
Jeetje.
Ik geloof niet zo in de kunstmatige light dingen.