Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
antje_vip schreef:Naar de dokter voor een kuurtjeDan ben je er vaak snel weer af...
_rosita_ schreef:antje_vip schreef:Naar de dokter voor een kuurtjeDan ben je er vaak snel weer af...
Een kuurtje is ook niet altijd goed....en daarbij.... je gaat toch niet voor elk beetje keelpijn naar de huisarts??
Vooral lekker gorgelen met zout water of met opgeloste tandpasta, met een beetje mazzel ben je er dan zo weer vanaf
antje_vip schreef:Naar de dokter voor een kuurtjeDan ben je er vaak snel weer af...
IngridB schreef:Wat heel goed helpt, maar wel ongelooflijk smerig is.......een eetlepel KETJAP eten!!!!!!
Gegarandeerd dat je keelpijn zo verdwenen is
Sence schreef:IngridB schreef:Wat heel goed helpt, maar wel ongelooflijk smerig is.......een eetlepel KETJAP eten!!!!!!
Gegarandeerd dat je keelpijn zo verdwenen is
Gatver! Door het eten vind ik het heerlijk, maar een eetlepel zo op eten... Maar als ik er zondag avond nog last van heb, dan zal ik het proberen...
Heb nu trachitol en fishermans friend erbij gehaalt. Zo even met zout gorgelen.
Bienotje schreef:Even aantal x per dag ca. 25 druppels euchinaforce innemen. Smaakt vies en prikt ook heel flink bij een zere keel, maar geeft daarna wel verlichting. En gelijk goede boost voor je weerstand
Als ik keelpijn voel opkomen pak ik er 2x 2 per dag en voel al 's avonds dat alle symptomen van een verkoudheid afnemen..
ik wou het ook nog in een zakje meenemen, dan lijkt het al helemaal niet op zout