Mirrrriii schreef:Jee Urielle, duurt zo'n virale infectie over het algemeen lang?
Wel vervelend lijkt me, dat het komt opduiken wanneer je weerstand even wat minder is.
Ik ben zelf op twee maanden tijd 5 dagen, 9 dagen en 3 dagen ziek geweest. Ik dacht dat ik die 9 dagen keer lang genoeg uitgeziekt had in bed (4 dagen in bed, 2 dagen rust), maar helaas dus nog niet helemaal. Nu het voorjaar weer in aantocht is zal het wel weer goedkomen hoop ik.
TS, ben jij al wat opgeknapt ondertussen?
Laat volgende keer even controleren of je ook echt een bacteriele infectie te pakken hebt, anders ben je voor niks de hele winter ziek juist door de medicatie. Huisartsen schrijven soms veel te snel antibiotica voor. Met een virus heb je er niks aan en je weerstand heb je juist hard nodig dan.
ik had eergitere echt een ''slechte'' dag. me keelpijn en oorpijn is grotendeels weg weer.. in de plaats is benauwdheid hoesten weer trillerigheid lichte koorts gekomen.. de keel en oorpijn is er wel ook nog wat maar niet meer zo heel erg zo lang ik me sjaal om hou.. slik totaal geen paracetamollen enz meer alleen die 2 dingen die de G&W voor schreef.. ben nu ook wel echt snel moe dus me lichaam is wel echt bezig nu..