Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

StillAngel schreef:levonorgestrel/Ethinylestradiol
Ja dat is hem dus, inderdaad de nieuwe versie en dus goedkopere versie.. Ik was al bang voor jou reactie
StillAngel schreef:levonorgestrel/Ethinylestradiol
Ja dat is hem dus, inderdaad de nieuwe versie en dus goedkopere versie.. Ik was al bang voor jou reactie
Cynn_x schreef:Hoe zal ik Microgynon pil omschrijven.. ik heb hem ruim 2,5 jaar geslikt, begon rond mijn 11 ermee. Omdat ik gewoon niets meer kon van de pijn, en gek werd. Met de Microgynon had ik nérgens meer last van. Niet meer onregelmatig, geen rugpijn, buikpijn.. kon alles weer doen.
Toen kreeg ik uiteindelijk vermoeidheidsklachten en werd depressief, en ben van alles afgegaan. Ook de pil. En mijn klachten gingen na een tijdje zonder de pil weg, kwam er dus achter dat ik vreselijk depr werd er van.
Femke schreef:Dat zei hij destijds tegen mij ook: "Het is precies dezelfde mevrouw, alleen de naam is anders"...
Nou, dat heb ik geweten
Het klopt ook wel dat de "werkzame stoffen" hetzelfde zijn.
Alleen zitten er in die goedkope pil nog bepaalde hulpstofjes en díe zorgen (bij bepaalde mensen) voor de problemen.

Yessy schreef:Ik kan je zo namen geven van 20 mensen die deze pil al jaren slikken en nooit klachten hebben

StillAngel schreef:Yessy schreef:Ik kan je zo namen geven van 20 mensen die deze pil al jaren slikken en nooit klachten hebben
Die nieuwe versie ook?
Ik denk dat ik vanmiddag bel met de huisarts en gewoon Microgynon 30 eis, want daar lees ik 99 % positieve verhalen over