Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
luxx schreef:Ik heb het om verschillende redenen gedaan (urine-therapie; opdrinken dus) en ik was altijd tevreden met het resultaat, zou het dus ook aan iedereen aanraden.
Vind het ook helemaal niet vies, de smaak wisselt heel erg (afhankelijk van hoe de concentratie is sterker of wateriger) maar doet altijd ergens aan bouillon denken.
Ik ben er ooit mee begonnen en had met mezelf afgesproken om het een maand vol te houden en dan te kijken of ik er baat bij had en dat was zo, nu doe ik zo nu en dan een kuurtje.
Moest me de eerste keer wel ergens overheen zetten maar dat was toen ook direct over, het is steriel en het smaakt niet vies, soms zelfs erg lekker vind ik, hoe wateriger het is hoe viezer ik het vind, maar smaken verschillen natuurlijk.
marleen_usar schreef:luxx waar heb jij het zo al bij gebruikt?
) maar als ik een kuurtje doe ziet die er mooi glanzend uit van zichzelf.Hawai schreef:Het is toch zo dat je alleen je ochtenurine mag drinken, en heb je het dan ook gekoeld voordat je het opdronk.
F_Orumster schreef:Luxx.... wat bijzonder.. moet er niet aan denken. Wat moet nuu het positieve ingredient zijn, ureum?
Maar waarom de afvalstoffen drinken waar je lichaam net zn best op heeft gedaan, het af te voeren?
en heb 't niet nodig, maar ik ben benieuwd of het echt helpt.