) dan krijg je heel veel volume.. misschien helpt dit? anders toch maar een permanentje!?? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) dan krijg je heel veel volume.. misschien helpt dit? anders toch maar een permanentje!?? kusvoorjou schreef:Wat zonde ja! op eerste paar foto's super mooie dikke bos met krullen! snap je echt heel goed, ben ook blij met men krullen! haha. maar wat gebruik je sochtends voor producten? en föhn je je haar? ik doe sochtends altijd schuim in en dan föhn ik het, (met me hoofd naar voren/op de kop zegmaar) dan krijg je heel veel volume.. misschien helpt dit? anders toch maar een permanentje!??
En dan heb ik zo'n zachte borstel waarmee ik het even in model kam en doe ik er nog een heel klein beetje mouse in. Doe het al mijn hele leven zo, dus zou wel super stom zijn dat dat ineens niet meer werkt 
Kijk, als ik dan persé geen krullen meer mag hebben van mijn haar. Zou ik dan alsjeblieft gewoon wel dezelfde hoeveelheid en dikte mogen hebben?

_Nancy schreef:Wooww, jij had mooie krullen
Ik heb ook een bos krullen, maar die gaan niet weg denk ik
Jammer hoor,,
Kun je het niet droog fohnen met zo'n grote kop (weet niet hoe het heet) met mouse, dat je dan weer krullen creeert?

! Succes sappho schreef:mmh inderdaad erg jammer van je krullen...
ze zeggen dat je haar met bier wassen ook erg goed is voor je haar! Misschiend at dat een optie is?!
verder zou ik echt niet weten wat je eraan kan doen?! Eens door laten verwijzen naar een internist in het ziekenhuis? Bloedprikken om je hormoonwaardes te laten checken...
misschien is een door laten lichten door een homeapaat/mesoloog? Dan weet je zeker dat het niet van binnen komt, maar gewoon een normale verandering is.
En dan naar de kapper voor permanent! Succes
Ga ik even achteraan! Het kan namelijk pima iets hormonaals zijn, maar ik wil dan graag weten of daar iets aan te doen valt. Misschien is mijn pil bijvoorbeeld wel helemaal niet goed voor mij oid. 
vinurr schreef:Permanent ga ik niet doen, ik heb nu veel minder en dunner haar, waardoor het er heel anders uit gaat zien + dat het heel slecht is voor je haar, en aangezien het in een niet te goede conditie is ga ik dat niet proberen. Toch bedankt voor de tip.
haha) lijkt met stijl haar.
GAAF!
). vinurr schreef:sallandval schreef:een vriend van me gebruikte af en toe een stijltang en hield geen krul over. Stijltangen gebruikt? Of krultangen?
Nee ik stijl nooit mn haar, was juist zo gelukkig met mn krullen
Maar oke, het kan dus dat mn haar gewoon veranderd is? En daar valt niets aan te doen?
Kan het niet zijn dat er bijv een bepaalde 'waarde' ergens van niet klopt omdat ik iets te weinig of teveel binnen krijg?