Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisann__ schreef:Natuurlijk, Lisann heeft een date.. en wordt deze ochtend wakker met een enorm rood en tranend oog! (alleen mijn rechter oog)
Nieuwe lenzen in gedaan, misschien waren ze wel beschadigd.
Maar door de hoeveelheid tranen was het nogal een avontuur om ze in te krijgen.
Lenzen in gedaan, naar school gegaan, al mijn klasgenoten vragen wat er aan de hand was (leek alsof ik aan het vechten was tegen de tranen)
Ik ben naar huis gegaan, lenzen uit gedaan en weer gaan slapen (wie weet, slaap doet ooit wonderen)
Weer wakkergeworden, nog steeds rood, wel minder tranen.
Dus ik even de dokter gebeld (nouja, de assistente) en ik heb morgen vroeg een afspraak...![]()
Heel fijn, maar heb ik vanavond niets aan. Ze zei nog wel: probeer spoelen met gekookt water.
Dat ga ik dus zo doen.
En nu haalt mijn date mij dus vroege avond op. (1e date) en gaan we terrassen.
Zijn er bokkers met tips/ervaringen?
Misschien huis/tuin en keuken dingetjes? Make-up tips waardoor het minder opvalt etc etc.
Bril ophouden doe ik niet, dan lijk ik echt heel streng.
Heb je toevallig een dichte fles lenzenvloeistof? Zou kunnen dat het spul in je huidige fles niet goed meer is, schijnt een bacterie in te kunnen komen die ook zoiets veroorzaakt! Heb die van mij maar meteen weggegooid en na een paar dagen was het over
LauraMc schreef:Nu ga ik echt klinken als mijn ouders maar.. als hij je leuk vindt maakt dat oog echt niks uit![]()
Ik had het laatst ook, maar dan met 2 ogen. Weet nog steeds niet wat het nou was maar er viel echt niks aan te doen. Jammergenoeg dachten de mensen bij mij dat ik stoned was (helemaal bloeddoorlopen enzo)![]()
Gewoon accepteren en vooral niet teveel aan zittenHeb je toevallig een dichte fles lenzenvloeistof? Zou kunnen dat het spul in je huidige fles niet goed meer is, schijnt een bacterie in te kunnen komen die ook zoiets veroorzaakt! Heb die van mij maar meteen weggegooid en na een paar dagen was het over

We moesten uiteindelijk naar huis omdat ik mijn oog echt niet meer open kon houden, en ik had mijn lens al uit. 
Misschien dat je dat vanavond nog kan doen.
Komt er een vervolg?
Lisann__ schreef:Haha ja! Het was zo laat geworden dat ik meteen naar bed ben gegaan.
Ja het was erg gezellig, hij heeft wel een paar keer gezegt dat mijn oog weer roder werdt, en dan weer minder, maar het heeft de date gelukkig verder niet in de weg gestaan!
Bedankt voor de tips iedereen!
Ik heb nu druppeltjes en heb voor de zekerheid nog even een paar dagen mijn bril op.