Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aldoende leert men 

Eleandra schreef:Ik snap echt niet hoe het mensen lukt om zich te snijden met scheren. Ik kan doen wat ik wil met dat mesje, maar zolang ik enigzins van beneden naar boven of andersom scheer kan ik drukken of grof doen wat ik wil, werkt prima.

Eleandra schreef:Ik snap echt niet hoe het mensen lukt om zich te snijden met scheren. Ik kan doen wat ik wil met dat mesje, maar zolang ik enigzins van beneden naar boven of andersom scheer kan ik drukken of grof doen wat ik wil, werkt prima.
mijn mesje draaien om er beter er bij te kunnen. En als je je mesje verticaal neer zet en naar benenden haalt. Dan gaat het niet altijd even vlekkeloos.Caye schreef:Eleandra schreef:Ik snap echt niet hoe het mensen lukt om zich te snijden met scheren. Ik kan doen wat ik wil met dat mesje, maar zolang ik enigzins van beneden naar boven of andersom scheer kan ik drukken of grof doen wat ik wil, werkt prima.
soms wil ik down townmijn mesje draaien om er beter er bij te kunnen. En als je je mesje verticaal neer zet en naar benenden haalt. Dan gaat het niet altijd even vlekkeloos.
OF bot mesje pakken en denken dat nog 1 keer wel gaat. boven op je scheen is je bot erg hard..
nou brr
CaileyS schreef:Bedankt voor de reacties.
Nu nog een smoesje om het huis uit te glippen zonder argwaan want ik ga eigenlijk nooit zelf ergens heen.
' Eleandra schreef:Ik snap echt niet hoe het mensen lukt om zich te snijden met scheren. Ik kan doen wat ik wil met dat mesje, maar zolang ik enigzins van beneden naar boven of andersom scheer kan ik drukken of grof doen wat ik wil, werkt prima.
Eenmaal gevraagd ben je er ook direct vanaf, in het
). Dus inderdaad even door de zure appel
StillAngel schreef:Ahhh doe dat alsjeblieft niet!! Heb er nog nooit van gehoord dat iemand dat met een pincet deed, maar bespaar jezelf alsjeblieft de pijn en ga voor Intuition scheermesjes:
Doordat er een soort zeepje bij zit, doet het helemaal geen pijn. Komt alleen vrij gauw weer terug maar stukken beter dan met een pincet hoor
Ik heb nooit ergens last van. Ik epileer mijn oksel ook af en toe, want dan kan ik langer door zonder te ontharen.. Nooit problemen mee. En daarna altijd sowieso ook nog even met het scheermesje erover heen, voor de zekerheid