Fitness buddy?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 16:44

mistery schreef:
Ik woon in de stad inderdaad. Weet ook genoeg plekken in de buurt waar ik eventueel heen zou kunnen gaan, maar heb het lef niet om er in m'n uppie heen te gaan :o

gewoon doen, ik ga met ingang van dinsdag alleen sporten, wel onder begeleiding ivm mijn ziekte, dus wel een stok achter de deur...

moet alleen nog bedenken wat ik dan aan moet?

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 16:48

Ik fitness bij basic fit aan het hoendiep in Groningen... laatste tijd wat minder motivatie en tijd om erheen te gaan. Afgelopen maandag weer geweest sinds een maand... :o Ze zijn nog niet zolang open en doen nooit moeilijk als iemand een keertje wilt komen kijken... Als je een keer met mij wilt moet je maar even een pb sturen.... ;)

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 16:50

Jeetje, ja ik wil ook wel een fitnessbuddy..
Helaas woon ik in Zuid-Holland ;)

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 17:13

Sinelia schreef:
mistery schreef:
Ik woon in de stad inderdaad. Weet ook genoeg plekken in de buurt waar ik eventueel heen zou kunnen gaan, maar heb het lef niet om er in m'n uppie heen te gaan :o

gewoon doen, ik ga met ingang van dinsdag alleen sporten, wel onder begeleiding ivm mijn ziekte, dus wel een stok achter de deur...

moet alleen nog bedenken wat ik dan aan moet?

Ik heb gewoon een lange maar dunne sportbroek gekocht en een shirtje bij de H&M. Bij de sportschool waar ik heen wil moet je iets met mouwen aan. Wel jammer want ik zag veel fijne sporthemdjes hangen en de shirtjes vond ik dan al gauw te duur..

Ik zit trouwens ook nog tegen de eerste keer aan te hikken. Hoe werkt dat eigenlijk als je voor het eerst gaat en je wilt aanmelden enzo? Hadden jullie dan al meteen de sportoutfit mee?

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-11 17:52

_Malu_ schreef:
Ik fitness bij basic fit aan het hoendiep in Groningen... laatste tijd wat minder motivatie en tijd om erheen te gaan. Afgelopen maandag weer geweest sinds een maand... :o Ze zijn nog niet zolang open en doen nooit moeilijk als iemand een keertje wilt komen kijken... Als je een keer met mij wilt moet je maar even een pb sturen.... ;)

Leuk aanbod! Zelfs dan vind ik het nog eng hoor haha. Ken basic fit ook helemaal niet eerlijk gezegd, maar dat zal wel komen doordat ze nog niet zolang open zijn ;) Zal er vanavond even op gaan googlen en je een pbtje sturen!

@ RoseK, lastig he willen gaan fitnessen :') Moet inderdaad ook maa even langs de h&m voor een simpele sport outfit.. om nou met mijn oversizede trainings/chill/hangopdebank broek binnen te komen wandelen lijkt me niet zo'n succes :D