Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Haha Alwien, de nieuwe verslaafde en inmiddels al super trouwe klant!!
Ik haal mijn smackers die ik aanbied op mijn site vanuit AmerikaIk probeer ook heel veel verschillende smaken aan te bieden en iedere week nieuwe smaken toe te voegen!
Ik had persoonlijk nooit verwacht dat het zó storm zou lopen!
Ik ben zelf helemaal verslingerd aan meloen varianten!En ik heb ook een M&M's in mijn tasje zitten
![]()
Qua smaak maken de kleuren van de M&M's niet uit! Zijn allemaal "gewoon" chocolade!
DaniBanani schreef:Heb er net ook een aantal besteld, wel bij kkbb want ik wilde per sé vanille.
Nog nóóit van die dingen gehoord, maar ik heb structureel droge lippen en vergeet altijd om ze in te smeren oid., dus misschien als ik dit nou heel lekker vind ga ik daar wél aan denken
DaniBanani schreef:Heb er net ook een aantal besteld, wel bij kkbb want ik wilde per sé vanille.
Nog nóóit van die dingen gehoord, maar ik heb structureel droge lippen en vergeet altijd om ze in te smeren oid., dus misschien als ik dit nou heel lekker vind ga ik daar wél aan denken
Tallie1979 schreef:Ja, wat je het beste kunt doen is even kijken op de site onder de kop "Binnenkort verwacht" en Nieuw in het assortiment"Alles wat ik binnen krijg zet ik daarop. Verwacht is dat het meeste binnen is op de 26e zo'n beetje.. Is het eerder, dan verplaats ik het meteen naar Nieuw in het assortiment