Chubby schreef::)Ikkuh:) schreef:Ik heb op zich niet gigantisch zwaar werk, maar het zijn voornamelijk de lange dagen.. Gisteren had ik bijv een vrij rustige dag, maar dan moet ik van half 9 tot half 7 werken en dan ben ik 's avonds als ik zit te eten gewoon kapot en wil ik het liefst gelijk naar bed.. Als ik in een week 2 dagen van half 9 tot 5 moet en verder ook langere dagen heb dan ben ik aan het einde van de week gesloopt..
Meid, dat hoort er gewoon bij. Ik doe ook praktisch niets meer naast mijn werk, so be it. In de weekenden mijn huishouden en even langs het paard voor een borstel en verder bijtanken.
Wellicht kun je in overleg met je baas je uren/dagen anders verdelen, of wat langer pauze tussendoor zodat je een middagdutje kunt doen. Maar ziekmelden omdat je moe bent, vind ik persoonlijk not done.
Het gaat ook niet alleen om het moe zijn.. In mijn openingspost staat dat ik er de laatste tijd ook rugklachten (waar ik al snel gevoelig voor ben en bij een fysio voor heb gelopen) en buikklachten bij heb gekregen.. Als het nou alleen het moe zijn was, oke daar valt mee te leven, maar ik heb geen zin om straks een verergering van de rest van de klachten te krijgen..
Uren/dagen veranderen is bij ons erg lastig, aangezien we op sommige dagen net de praktijken bezet hebben met een assistente (hebben meerdere vestigingen) dus dat doen ze liever al niet.. Aangezien ik van de ene naar de andere praktijk rij zal een middagdutje behoorlijk lastig worden..
Er verandert zoveel daarbinnen..
) maar behalve me niet lekker voelen was er eigenlijk vrij weinig aan de hand.
(op je rug liggend met je linkerknie richting je rechter schouder en met je rechterknie naar je linkerschouder, maja zodra daar een grotere buik zit ben ik bang dat dat hem niet meer gaat worden