Bang voor...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Bang voor...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:04

:=

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 16:08

MarcoBorsato schreef:
Ah joh, ik vier volgende week voor de 4e keer mijn 21e verjaardag, en zolang mensen er nog in geloven zie ik er blijkbaar goed uit. Ik word niet oud, ik blijf gewoon eeuwig begin twintiger <3

Wow, misschien moet ik dat ook gaan invoeren.

Martine wordt op 1 augustus 2011 - 20 jaar
Martine wordt op 1 augustus 2012 - 20 jaar enz.

Het erge is wel, ik word steeds ouder geschat.

2 jaar geleden werd ik geschat op 20 jaar (Trots als een pauw) maar onlangs beng ik geschat op 23 jaar. Drama |(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:09

Ik word nog steeds op 20 geschat *\o/* En dat terwijl ik alles doe wat God verboden heeft. Ik gebruik de toner en 24hours creme van Revlon.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:10

Martine wordt gewoon op 26 juni 23 :P.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:11

Die paaseitjes maak ik me geen druk om, die zie ik al vanaf mn 13e op de verkeerdeplaatsen komen

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:11

Ouder worden is niet altijd leuk maar dat is het leven ook niet, geniet er van want voor dat je het weet ben je echt 50+ , kan het weten maar ik sjouw elke dag lekker in spijkerbroek tussen m'n paarden, kijk pas in de spiegel als m'n gezicht ontkreukt is van het slapen en geniet gewoon verder van het zalige "niets moeten".
Het enigste echte nadeel van ouder worden is dat mensen en dieren waar je heel veel om geeft je ontvallen en rimpels is maar een remedie voor, niet roken en zonnen, hangtieten kan veel aan gedaan worden dus laat je leven niet vergallen door je angst, je hebt er maar een dus geniet van alle fases die je tegen komt, geloof me, ze zijn het allemaal waard.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:15

eenitraM schreef:
MarcoBorsato schreef:
Ah joh, ik vier volgende week voor de 4e keer mijn 21e verjaardag, en zolang mensen er nog in geloven zie ik er blijkbaar goed uit. Ik word niet oud, ik blijf gewoon eeuwig begin twintiger <3

Wow, misschien moet ik dat ook gaan invoeren.

Martine wordt op 1 augustus 2011 - 20 jaar
Martine wordt op 1 augustus 2012 - 20 jaar enz.

Het erge is wel, ik word steeds ouder geschat.

2 jaar geleden werd ik geschat op 20 jaar (Trots als een pauw) maar onlangs beng ik geschat op 23 jaar. Drama |(

Als je nu al zoveel strest dat je ouder gaat worden, wordt je wel snel genoeg echt 'oud' ja.
Stres is niet goed voor je lijf, dat weten we allemaal. Geniet nou gewoon, doe dingen die God verboden heeft en sta positief in het leven. Blijf je veel gezonder, gelukkiger, en langer mooi bij.

Waar je je al niet druk om kan maken. :)

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:15

Ik heb dit ook heel erg en ik ben al 27. :wow: Gelukkig zie ik er veel jonger uit, maar toch haha.

Ik weet wel dat dat nog niet oud is, maar ik voel altijd dat het leven zo snel gaat. Er is zoveel dat ik wil zien en doen en de tijd gaat maar verder ... straks heb ik niet genoeg tijd?

Als ik in naar andere mensen kijk, dan snap ik het echt niet. "Ooit wil ik nog eens ..." "Later ga ik ..." maar echt totaal geen aanstalte maken om iets te doen. Een van mijn collega's was net zo en ik had op het eind veel gesprekken met haar over wat ze wilde doen en ik heb haar toen nog op het hart gedrukt dat je nooit weet wanneer het voorbij is. Op tweede Kerstdag is ze onverwacht overleden en dat deed toen zo'n zeer ... ze had eindelijk allemaal plannen en ineens was ze er niet meer. ;(

Rimpels ben ik niet zo bang voor, maar wel dat mijn lichaam of mijn geest me in de steek laat. Ik wel als verpleegkundige met erg zieke mensen en af en toe ben ik zo bang dat ik ooit ook zo'n zielig hoopje zal zijn wat te slap is om mezelf te verplaatsen zodat ik over doorligplekken heb en geestelijk zo verward dat ik mijn eigen familie niet eens herken en me altijd alleen voel.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:19

Jeeetje, waar gaat het over? :o

Ik ben bijna 26 ( ondertussen in jou ogen dus een fossiel denk ik TS? :+ ) en heb een kind. Maar ik leef, ik geniet van mijn leven. Ik ga stappen, ga winkelen door de week, bij vrienden op bezoek. Net als toen ik 18 was :j Alleen, Amber gaat met me mee :)

Rimpels krijgen, ah joh, liever dat, als een ongeneeslijke ziekte krijgen.
Hangtieten krijgen, oliebol happens, kerels vinden ze er niet minder leuk door hoor ;)

Leef liever zoals je zou willen zijn, ipv je druk te maken over hoe je kunt worden!!!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:22

Ach... het is maar net waar je je druk om maakt. Feit blijft dat als je vandaag niet ouder bent dan gister er iets goed mis is :Y)

Geniet gewoon van elke dag die je mag leven :)

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:23

Oh jaaaaaaaaaaa dit herken ik zo!!

Pfff, ben nu 'pas' 24 maar de tijd gaat zo ontzettend vlug, niet normaal. Nu is alles nog leuk en aardig maar wat straks... Ik was ALTIJD de jongste bij mijn vrienden en nu komen daar mensen bij die jonger zijn. Ik krijg dan zó'n misplaatst gevoel van nostalgie over mij :-)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:23

Dat gevoel had ik toen ik 16 was, nu ik 21 ben vind ik het prima zo.
Ik vond het doodeng om rimpels te hebben, grijs haar en hangtieten. Nu ben ik 21 en heb ik al hangtieten en een flinke fronsrimpel. De grijze haar bewaar ik nog even voor later.

Zien van mensen van 25-40 die nog wekelijks stappen en nog geen rimpels/grijze haren/hangtieten hebben, heeft daarbij zeker geholpen. Het leven is te kort om constant met gedachte te zitten "fu.ck ik word oud, ik wil nieeeee". Veel vrienden van mij zijn ouder dan ik. Sommigen zelfs 10 jaar. En ze doen nog precies wat ik doe. (ja ook studeren, op stap gaan etc)

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:24

Tja...ik ben 33, heb 2 kids gebaard, ben niet mager, maar ik voel mij nog steeds heel jong, zie er ook veeeel jonger uit dan dat ik ben en ik ben nog steeds in trek bij de mannen (ook de jongere jongens, whahaha)
Ik maak mij er dus niet zo heel druk over. Tuurlijk denk ik weleens...pffff, ik ga al richting de 40, maar ja....so be it ;)

Trouwens....grijs haar kun je verven ;)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-11 16:27

Sammyy schreef:

Ik ben bijna 26 ( ondertussen in jou ogen dus een fossiel denk ik TS? :+ ) en heb een kind. Maar ik leef, ik geniet van mijn leven. Ik ga stappen, ga winkelen door de week, bij vrienden op bezoek. Net als toen ik 18 was :j Alleen, Amber gaat met me mee :)

Hangtieten krijgen, oliebol happens, kerels vinden ze er niet minder leuk door hoor ;)

Leef liever zoals je zou willen zijn, ipv je druk te maken over hoe je kunt worden!!!

Fossiel? Dat zijn jou woorden?

Ik heb nooit gezegd dat ik het erg vind dat andere oud worden. Het gaat in dit geval over mij. Ik ben bang voor oud worden. Als jij denk dat je een fossiel bent imo dan moet je dat vooral doen :j

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:38

eenitraM schreef:
Sammyy schreef:

Fossiel? Dat zijn jou woorden?

Ik heb nooit gezegd dat ik het erg vind dat andere oud worden. Het gaat in dit geval over mij. Ik ben bang voor oud worden. Als jij denk dat je een fossiel bent imo dan moet je dat vooral doen :j

Relax TS, kijk naar de smiley die er achter staat. Gewoon waarschijnlijk een geintje zeg, kom op héy. ;)

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:41

oud worden is nog altijd beter als het alternatief (doodgaan op jonge leeftijd ).

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:42

Ik denk ineens aan die bekende opmerking: 'Iedereen wil oud worden maar niemand wil oud zijn'... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:44

Kramp. ik denk dan meteen aan het ergste. Echt verschrikkelijk, maar bij ieder stuiptrekkinkje, krampje en pijntje denk ik meteen aan ernstige ziektes. :=

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:49

Oh jullie zijn geweldig!! :D
Ik zit echt hardop te lachen (niet uitlachen, echt niet) achter m'n laptop.

Ik ben nu 37, en zou NOOOOIT meer 20 willen zijn. No f*cking way.
Alles (sex incluis) wordt alleen maar beter, althans bij mij.

Waar ik wel tegenop zie is ECHT oud worden, met krakende gewrichten, pijn, niet meer kunnen rijden, etc etc etc. Rimpels zullen me jeuken, echt. Maar het verlies van levenskracht, daar zie ik wel tegenop.
Maar ja. We kunnen volgende maand allemaal hartstikke dood zijn, dus daar maak ik me nu nog maar niet al te veel zorgen over :)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:52

In onze dameszadelles reed een vrouwtje van 82, en die reed wel beter dan alle jongeren bij elkaar. Dus wat dat betreft maak ik meook geen zorgen.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 16:58

Ik dacht net nog; wat een mooie pumps! Nou heb ik nooit op hakken kunnen lopen en dacht ik gelijk; naja als ik 15 jaar ouder ben loop ik er zeker nooit meer op en als ik dan bejaard ben waar moet ik dan shoppen om er een beetje leuk uit te blijven zien? Ik ben 22 en denk dat ik qua uiterlijk ook m'n beste tijd gehad heb... ;(

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 17:01

moonsparkle schreef:
Ik dacht net nog; wat een mooie pumps! Nou heb ik nooit op hakken kunnen lopen en dacht ik gelijk; naja als ik 15 jaar ouder ben loop ik er zeker nooit meer op en als ik dan bejaard ben waar moet ik dan shoppen om er een beetje leuk uit te blijven zien? Ik ben 22 en denk dat ik qua uiterlijk ook m'n beste tijd gehad heb... ;(

In plaats van dat je dan de schoenen koopt en er de komende 14,5 jaar van geniet? En daarnaast, over 15 jaar ben je 37, niet dood!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 17:02

eenitraM schreef:
Komt het ooit nog goed? ;(

Ja hoor meid, het komt goed, zeker weten :j
Ik had dat ook toen ik 20 was.
En inmiddels ben ik zover dat ik over een paar weken 40 word. En guess what? Het is in alle opzichten alleen maar BETER geworden!
Ik weet nu zó veel beter wie ik ben, wat ik wil en hoe ik dat wil doen. Ik ben zekerder, veel meer mezelf, en daardoor zo veel mooier dan toen ik 20 was. En ja, ook de seks wordt alleen maar beter, omdat je jezelf beter kent, veel meer ervaring hebt, durft te zeggen wat je wel en niet wilt, en veel vrijer bent dan vroeger. Ik heb een goede baan, kan daardoor nagenoeg alles doen en laten wat ik wil (denk aan 3 paarden,leuke auto, flink huis, als ik leuke schoenen of kleren zie dan koop ik het gewoon, en minimaal 2 a 3x per jaar naar het buitenland), lig best aardig in de markt, en ik GENIET!

Dus wees niet bang, het komt goed! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 17:03

Ik word heel eerlijk gezegt altijd een beetje boos als ik dit soort dingen lees.
Ouder worden is een cadeautje, geniet er in godsnaam van!

Ik moet er niet aan denken om niet ouder dan 20 te worden om wat voor reden dan ook.
Er zijn genoeg mensen die met je zouden willen ruilen en de rimpels etc. graag voor lief nemen omdat die een teken zijn dat je je leven geleidt hebt!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-11 17:04

moonsparkle schreef:

Meen je dat? Denk je dat echt? Wat zonde! Want volgens mij is het onzin!