Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarcoBorsato schreef:Ah joh, ik vier volgende week voor de 4e keer mijn 21e verjaardag, en zolang mensen er nog in geloven zie ik er blijkbaar goed uit. Ik word niet oud, ik blijf gewoon eeuwig begin twintiger
. eenitraM schreef:MarcoBorsato schreef:Ah joh, ik vier volgende week voor de 4e keer mijn 21e verjaardag, en zolang mensen er nog in geloven zie ik er blijkbaar goed uit. Ik word niet oud, ik blijf gewoon eeuwig begin twintiger
Wow, misschien moet ik dat ook gaan invoeren.
Martine wordt op 1 augustus 2011 - 20 jaar
Martine wordt op 1 augustus 2012 - 20 jaar enz.
Het erge is wel, ik word steeds ouder geschat.
2 jaar geleden werd ik geschat op 20 jaar (Trots als een pauw) maar onlangs beng ik geschat op 23 jaar. Drama
Gelukkig zie ik er veel jonger uit, maar toch haha.

) en heb een kind. Maar ik leef, ik geniet van mijn leven. Ik ga stappen, ga winkelen door de week, bij vrienden op bezoek. Net als toen ik 18 was
Alleen, Amber gaat met me mee 

Sammyy schreef:Jeeetje, waar gaat het over?
Ik ben bijna 26 ( ondertussen in jou ogen dus een fossiel denk ik TS?) en heb een kind. Maar ik leef, ik geniet van mijn leven. Ik ga stappen, ga winkelen door de week, bij vrienden op bezoek. Net als toen ik 18 was
Rimpels krijgen, ah joh, liever dat, als een ongeneeslijke ziekte krijgen.
Hangtieten krijgen, oliebol happens, kerels vinden ze er niet minder leuk door hoor
Leef liever zoals je zou willen zijn, ipv je druk te maken over hoe je kunt worden!!!
eenitraM schreef:Sammyy schreef:Jeeetje, waar gaat het over?
Ik ben bijna 26 ( ondertussen in jou ogen dus een fossiel denk ik TS?) en heb een kind. Maar ik leef, ik geniet van mijn leven. Ik ga stappen, ga winkelen door de week, bij vrienden op bezoek. Net als toen ik 18 was
Rimpels krijgen, ah joh, liever dat, als een ongeneeslijke ziekte krijgen.
Hangtieten krijgen, oliebol happens, kerels vinden ze er niet minder leuk door hoor
Leef liever zoals je zou willen zijn, ipv je druk te maken over hoe je kunt worden!!!
Fossiel? Dat zijn jou woorden?
Ik heb nooit gezegd dat ik het erg vind dat andere oud worden. Het gaat in dit geval over mij. Ik ben bang voor oud worden. Als jij denk dat je een fossiel bent imo dan moet je dat vooral doen

moonsparkle schreef:Ik dacht net nog; wat een mooie pumps! Nou heb ik nooit op hakken kunnen lopen en dacht ik gelijk; naja als ik 15 jaar ouder ben loop ik er zeker nooit meer op en als ik dan bejaard ben waar moet ik dan shoppen om er een beetje leuk uit te blijven zien? Ik ben 22 en denk dat ik qua uiterlijk ook m'n beste tijd gehad heb...
eenitraM schreef:Komt het ooit nog goed?

moonsparkle schreef:Ik dacht net nog; wat een mooie pumps! Nou heb ik nooit op hakken kunnen lopen en dacht ik gelijk; naja als ik 15 jaar ouder ben loop ik er zeker nooit meer op en als ik dan bejaard ben waar moet ik dan shoppen om er een beetje leuk uit te blijven zien? Ik ben 22 en denk dat ik qua uiterlijk ook m'n beste tijd gehad heb...