Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chubby schreef:luve_rozes schreef:2 jaar geleden versloeg de Aldi nachtcreme in de consumentenbond test de creme van Lancome
Dat gaat dan vaak om een prijs/kwaliteitverhouding. En qua prijs scoort de Aldi inderdaad goed. Over de kwaliteit kun je dan je twijfels hebben
luve_rozes schreef:2 jaar geleden versloeg de Aldi nachtcreme in de consumentenbond test de creme van Lancome
Anc schreef:luve_rozes schreef:2 jaar geleden versloeg de Aldi nachtcreme in de consumentenbond test de creme van Lancome
Dat zal best, maar van de Aldi creme krijg ik uitslag en een trekkende, jeukende huid en van de Lancome creme krijg ik een super zachte en gezonde huid.
Daarom gaf ik al aan dat het echt persoonlijk is welke creme het beste is, elke huid is zo anders
shadowflower schreef:ik ben fan van de hema creme voor 50+ als 21 jarige

)
Ik heb nou de Celestial, een hele lichte creme die mijn droge velletje wel verzacht zonder vet te worden. Prijs valt ook nog wel mee, het is alleen zo jammer dat er geen Lush in Groningen zit.
.
. shadowflower schreef:ik ben fan van de hema creme voor 50+ als 21 jarige
tesseke schreef:Ik heb de Vichy Normaderm, en ben hier erg tevreden over.
en eigenlijk zou ik eens terug beginnen met wat vroeger op te staan zodat ik terug kan smeren![]()