Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Chrissy_ schreef:Ja verven is ook het eerste wat ik dacht. Misschien een keer ergens anders laten doen zodat het wel blijft zitten?
Je kunt ook een heel dun lijntje trekken vlak langs de bovenkant van je wimperrand met oogpotlood en dat een stukje buiten je oog door laten lopen, dan heb je toch iets op! Als je wil kan ik wel een keer een foto voor je maken om te laten zien wat ik bedoel.

Ilsemarie schreef:ik zou het er gewoon 's avonds afhalen. Zelf gebruik is mascara die niet waterproof is en ik gebruik dit reinigingsspul:
dat is ook nog eens voor waterproof en doordat het water & olie is (eerst goed schudden) haalt het het er heel makkelijk vanaf en doet ook niet pijn enzo! ik vind het heel fijn spul
Ik maak me alleen op bij feestjes, uitgaan ed... Jooliieen schreef:Chrissy_ schreef:Ja verven is ook het eerste wat ik dacht. Misschien een keer ergens anders laten doen zodat het wel blijft zitten?
Je kunt ook een heel dun lijntje trekken vlak langs de bovenkant van je wimperrand met oogpotlood en dat een stukje buiten je oog door laten lopen, dan heb je toch iets op! Als je wil kan ik wel een keer een foto voor je maken om te laten zien wat ik bedoel.
Wil je een foto voor mij maken?
Ben erg beniewd, hoe het er dan uitziet.
:Liene schreef:Chrissy_ daar heb je dan geen mascara op hé ? Ik vind het niet zo mooi, want zo'n lijntje verkleint je oog ontzettend terwijl donkere wimpers dit niet doen.
(mits je het goed doet en ik heb het nu even snel gedaan) dat kun je beter zien van een afstandje maar dat wil ik jullie en mezelf liever niet aandoen aangezien ik voor de rest ook geen makeup draag nu
Ik merk altijd bij mezelf dat een lijntje op mijn ogen meer verkleind, maar ik heb hele grote ronde (ronder dan de jouwe) ogen, dus misschien ligt het daar aan

, dat is denk ik net zo iets, heb het net geprobeerd, het werkt idd wel beter. 
Jooliieen schreef:Maar het nadeel van gewone mascara vind ik als ik door de regen fiets dat dan veel uitloopt![]()
Ik gebruik nu trouwens waterproofremover van de Nivea, in een wit potje, maar dat doet dus heel zeer als ik het eraf moet halen.
@Liene, verf je het zelf? Maar als ze geverfd zijn, dan hebben de wimpers toch ook weinig kans op groeien?
@Nogsteedsgek, bedankt ik ga gelijk ff kijken
@Mies, verf je het zelf?