He gelukkig ik ben niet de enige....wou er al eens een topic over maken, maar dacht: bokt verklaard mij voor gek.
Mijn ergste kwaal is dat ik altijd op mijn tong bijt....bij vrijwel alles wat ik doe bijt ik op mijn tong...heeeel irritant en pijnlijk(dan stop ik wel hoor).
Ook mijn wang is de sigaar net als lippen.
Ook kan ik absoluut niet tegen dingen op mijn huid die er niet horen...niet alleen puistjes en korstjes..maar ook sieraden, ik ga net zo lang door tot het eraf is...
Paar week terug moest ik ergens werken en daar kreeg je zo'n plastiek bandje om. Volgens de beste man zou ik hem never nooit niet af krijgen zonder hem stuk te maken......helaas heb ik er geen geld op gezet, maar ik kreeg hem wel degelijk af zonder stuk te maken
En het erge is.....ik doe het niet alleen bij mijzelf.....korstjes bij mijn honden/katten/paarden moeten er ook af....het moet, als ik ze eenmaal gevoeld heb dan MOETEN ze eraf. Vriendjes zijn ook niet veilig.
Tevens bijt ik mijn nagels, en knip ik hysterisch vaak mijn teennagels(totdat ze bloeden).
Al het bovenstaande doe ik al zo lang als ik mij herinner.....en ach ik zal het ook wel niet af leren.