En schoenen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anders ben ik echt spier wit en vragen mensen of ik ziek ben
en natuurlijk paard rijden.
van bepaalde plaatsen 

laetitia schreef:Dat is een lange weg geweest en een heel leerproces, maar nu schitter ik als nooit te voren en krijg van velen te horen "Meid wat zie jij er goed uit!!".
Als iemand straalt dan geeft dat heel veel schoonheid aan iemand. Dat komt echt van binnenuit.
alleen mijn haar is zo fijn en slap dat dat pas een beetje goed zit met hele een lading mousse en creme
)
dressagelady schreef:Oja en ik gebruik zelfs geregeld een VOETMASKER. Jullie zullen mij wel voor gek verklaren maar ik heb de meest droge huid die je je maar voor kunt stellen en heb eczeem.. dus die creme's en zelfs de zonnebank is voor mij enigszins noodzaak

Jeukvrij vind ik ook het allerbelangrijkste, ben geregeld in staat mijn hele huid eraf te trekken van de jeuk dressagelady schreef:Zo erg heb ik het gelukkig niet Susy, wat vervelend voor je! Ik heb wel dokters zalven trouwens, maar alleen voor de plekken zelf, gebruik voor de rest gewoon de meest vette bodylotion die ik kan vindenJeukvrij vind ik ook het allerbelangrijkste, ben geregeld in staat mijn hele huid eraf te trekken van de jeuk
dus niet alles is lelijk mensen!)
:=
als je mijn bovenbenen en billen ziet 

en dan mascara op.
, ik scrub elke avond of 1x in de 2 dagen mijn koppie.
beetje haarlak erin en klaar.