Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

nandolufyou schreef:Ik gebruik niet altijd zeep, omdat dat niet goed is, als ik echt veeeel gezweten heb wel, anders om de dag, gewoon een blok zeep.
Julia schreef:Je wordt door het overmatige zweet onzeker, niet andersom. Misschien moet je je dokter dat ook eens vertellen.
Lotte1990 schreef:Julia schreef:Je wordt door het overmatige zweet onzeker, niet andersom. Misschien moet je je dokter dat ook eens vertellen.
Hier ga je toch wel wat kort door de bocht. Als ik me een tijdlang minder goed voel dan zweer ik meer en stink ik ook meer.. Heeft echt invloed op elkaar, soort wisselwerking..
Yessy schreef:Misschien een hele overbodige vraag, maar ben je aan de pil? Ik heb namelijk een tijdje last gehad van overmatig zweten, en dat was precies de periode dat ik de Diane35 pil gebruikte....
Lotte1990 schreef:Julia schreef:Je wordt door het overmatige zweet onzeker, niet andersom. Misschien moet je je dokter dat ook eens vertellen.
Hier ga je toch wel wat kort door de bocht. Als ik me een tijdlang minder goed voel dan zweer ik meer en stink ik ook meer.. Heeft echt invloed op elkaar, soort wisselwerking..