Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wil je mij ook de naam van de film pb'en?
! Weltrust!

delerium schreef:Kan het een plan zijn om de biografieen van de acteurs te lezen en (als die er zijn) films van deze acteurs te kijken die wél fijn zijn?
Misschien plaatjes van ze waarop ze heel oké zijn?
Al denk ik niet dat het handig is als je die zelf gaat googlen, maar er zijn ongetwijfeld mensen die dat met alle liefde voor je doen
Miryamk schreef:delerium schreef:Kan het een plan zijn om de biografieen van de acteurs te lezen en (als die er zijn) films van deze acteurs te kijken die wél fijn zijn?
Misschien plaatjes van ze waarop ze heel oké zijn?
Al denk ik niet dat het handig is als je die zelf gaat googlen, maar er zijn ongetwijfeld mensen die dat met alle liefde voor je doen
Of naar de Making of kijken? Dan zie je hoe vreselijk nep het allemaal is.
Het is wel erg hoor, dat je zoveel last hebt van een film. Jeetje...
al mijn oude angsten kwamen ook weer omhoog, haha
Maar het heeft bij mij geholpen om een stuk te lezen (in het engels, dus dan moet je over het algemeen wat beter je best doen met lezen). Nachtmerries zijn wel uitgebleven gelukkig.
Maar ik schrik me zelf ook altijd dood als ik zo'n hoesje nog zie liggen, van een van die films, het zijn ook gewoon geen prettige films.
Yamcha schreef:Zoek iemand op die EMDR therapie kan geven. EMDR kan wonderen doen, juist bij een PTSS.